/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
3GP fil
Fra : Smukke_Ole
Vist : 741 gange
100 point
Dato : 12-02-07 08:35

Jeg har været på ferie i "Langtbortistan" og har der med min Sony Ericsson K750i mobiltelefon optaget et par videoer af mit barnebarn. De blev i formatet .3GP. Dem har jeg så overført til min computer for ved hjælp af et program at fremstille en video disk, der kan afspilles på "tossekassen" i stuen.
Nu er problemet at ingen af mine programmer til fremstilling af videodisk, Nero eller DVD factory vil kendes ved formatet.
Spørgsmål:
Findes der et program (freeware) der kan lave en videodisk med dette, og andre formater ?
Subsidiært: Findes der et (freeware) program, der kan konvertere .3GP til et andet format, som eet eller begge ovennævnte programmer kan håndtere ?

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-07 08:47
Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 12-02-07 09:18
Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 12-02-07 12:55

-> miritdk:
Som jangchr skriver, så er den ikke freeware, og der sker altså eet eller andet med lyden, når man konverterer: den kommer nemlig ikke med.

-> jangchr
Du skriver : Den her er 100% gratis( miritdk`s er shareware,koster $29))
Det passer desværre ikke, fordi den konverterer i trialperioden kun 30% af filen; derefter skal den købes, så på det punkt har I nok ikke noget at lade hinanden høre

Jeg er stadig interesseret i et F R E E W A R E program, der virker.

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 12-02-07 13:10

Ok,jeg skal da prøve at finde en gratis,men som sagt,der stod freeware,så regende jeg med at den var gratis og det var ikke for at lade miritdk høre for det

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 12-02-07 13:26

Jeg nåtte tage lidt andre metoder i brug for at finde det (gratis!!!!),så kig i din pm,du bestemmer selvfølglig selv om du vil bruge linket

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-07 15:25

hvad er det der ikke kan tåle dagens lys hov skulle vist være

et lille pip herfra så nuppede jeg i sin tid lige xilisoft ned og kunne konvertere med den - og så YT igen -)

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 12-02-07 16:05

miritdk .du må da gerne få at vide hvad det er,siden du er så nysgerrig

Jeg fandt den her gratis med gåseøjne
[Blink]

Her er hvad den kan og gør

3GP Sauron 4.9
3GP Convert 2.0
Mpegable x4 Live 2.2
Xilisoft 3 Gp Video Converter
ImToo PsP Video Converter
All with serial.

http://rapidshare.de/files/16997886/3GP_Softwares_All_In_One.rar.html

Tryk på free længer nede af siden og vent de sekunder det tage og indtast de 4 bokstaver/tal og tryk download

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 12-02-07 17:31

Hej Smukke_Ole

Bruger selv dette program med gode resultater.

http://www.movavi.com/

Hilsen
PPK

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 13-02-07 07:41

-> jangchr

Nu har jeg prøvet din "gratis" download, men der er to ting, jeg gerne vil vide lidt mere om:

Du skriver, man skal indtaste 4 bogstaver/tal, men jeg kan kun se 3 (trænger jeg til briller ?), og der er kun plads til 3 karakterer i indtastningsfeltet.

Når jeg har pakket .RAR filen ud, hvad gør man så. Resultatet af udpakningen er en .ISO fil.
Hvordan anvender man den ?

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 13-02-07 08:01

Så er der måske kun 3,men der plejer at være 4,nu er det også lidt forskelligt hvordan det står,nogen gange kan det være ret svær at se,men prøv med de 3 og hvis det ikke virker så finder jeg da bare nogle andre der er gratis med gåsrøjne

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 13-02-07 08:06

Nu har jeg lige tjekket og du har ret,der er kun 3,så det er en af de gammel rapirshare,men den virke også

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 13-02-07 08:14

Jeg så lige at du havde et spørgsmål mere,så her

ISO Commander

DESCRIPTION :
ISO Commander is a CD-ROM image file utility that can extract/edit/create ISO files directly, make bootable CDs and may also be used as a BIN/ISO/DAO/TAO/NRG etc. converter/extractor/editor. Unique particularity ISO Commander is full-scale editor of CD images!

http://www.turtleblast.com/files/isocommander16042.exe

Crack
http://www.crackserver.com/0day_cracks/iso.commander.v.1.6.042.cracked.tsrh.htm

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 13-02-07 08:14

-> jangchr

Hva' så me' det andet spørgsmål ? : Hvordan bruger man den udpakkede .ISO fil ?

Du må undskylde, hvis jeg er lidt tungmen, men jeg har stadig jetlag.

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 13-02-07 08:18
Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 13-02-07 08:36
Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 12-03-07 16:38

Har du fået det til at virke