/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
ikoner forsvinder
Fra : yearhouse
Vist : 448 gange
100 point
Dato : 11-02-07 18:30

Daws med jer....

Når jeg ind imellem sidder og stener mellem diverse opgaver, kan jeg finde et lidt afslappende spil frem...Det kaldes vel "Mental-hygiejne"?.

Når jeg så vender tilbage til arbejdet, er mine skrivebordsikoner sq psst væk....også på proceslinien. Eller osse er de fladtrykte eller ændret fuldstændigt

Er der en naturlig forklaring samt løsning....Eller skal jeg tænke i Haloween-baner?

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 11-02-07 19:04

nu kunne det jo være sjovt med et link til spillet. Så kunne vi tjekke om det er noget grafisk, eller andet.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 11-02-07 19:31

johhhh.....men det er faktisk flere forskellige spil, der spøger

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 11-02-07 19:35

jeg oplever ofte problemet hvis det er et spil der ændre opsætningen på skærmen til eks. 800*600

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 11-02-07 19:37

http://www.ricochetlostworlds.com/ Dette er det ene spil

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-02-07 22:49

Genstart maskinen

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 12-02-07 06:47

http://www.ricochetlostworlds.com/RLW-FAQ.shtml

de kører i 800x600 - alt efter hvilken skærm du har kan de lave det lille "trick" - så det er bare at lukke spillet og evt genstarte

Godkendelse af svar
Fra : yearhouse

Dato : 12-02-07 14:09

Tak for svaret miritdk. Jeg kan osse bare gå ind og ændre skrivebordstemaer....frem og tilbage. Det løser det osse...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-07 15:21

hehe - ja der kan være problemer med hvad som helst når man endelig begiver sig ud i spilleverdenen