/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Mærkelig fejlmeddelelse ved opstart af O~
Fra : muerte
Vist : 796 gange
20 point
Dato : 11-01-03 15:09

Når Outlook XP får jeg følgende fejlmeddelelse: "Cannot register in monitor driver". Derefter starter outlook normalt og kører uden problemer.
Fejlen er opstået efter jeg har installeret en ny hd og i den forbindelse flyttede jeg indholdet af min gamle hd over på den nye så jeg kunne boote fra den. Alle andre progammer kører fint, men altså ikke Outlook. Jeg har prøvet at geninstallere det adskillige gange, uden at det har fjernet fejlen.

Thomas

Kommentar
Fra : xou

Dato : 11-01-03 15:31

har du optateret xp så den har service pack 1 med
på windows opdate (start-programmer-windows opdate)

Kommentar
Fra : muerte

Dato : 11-01-03 15:32

Jeg kører win2000 med sp3

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 20 point
Dato : 12-01-03 14:14

"muerte" <muerte.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:KyVT9.33537$Hl6.3606139@news010.worldonline.dk...
> Når Outlook XP får jeg følgende fejlmeddelelse: "Cannot register in
> monitor driver". Derefter starter outlook normalt og kører uden
> problemer.
> Fejlen er opstået efter jeg har installeret en ny hd og i den
> forbindelse flyttede jeg indholdet af min gamle hd over på den nye så
> jeg kunne boote fra den. Alle andre progammer kører fint, men altså ikke
> Outlook. Jeg har prøvet at geninstallere det adskillige gange, uden at
> det har fjernet fejlen.

Prøv Funktioner -> Indstillinger -> Fanen Andet -> Advancerede indstillinger
Kig under Styring af tilføjelsesprogrammer

Prøv at slå dem fra, og genstart Outlook. Det kunne være at det er sådan
noget der fejler.

Ellers skulle du prøve at læse
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb%3Ben-us%3B296192
som muligvis kan hjælpe dig.

Mvh Morten

Kommentar
Fra : muerte

Dato : 12-01-03 15:57

"Morten Bøgeholm Nielsen" skrev d. 12-01-03 14:14 dette indlæg :
> "muerte" <muerte.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:KyVT9.33537$Hl6.3606139@news010.worldonline.dk...
> > Når Outlook XP får jeg følgende fejlmeddelelse: "Cannot register in
> > monitor driver". Derefter starter outlook normalt og kører uden
> > problemer.
> > Fejlen er opstået efter jeg har installeret en ny hd og i den
> > forbindelse flyttede jeg indholdet af min gamle hd over på den nye så
> > jeg kunne boote fra den. Alle andre progammer kører fint, men altså ikke
> > Outlook. Jeg har prøvet at geninstallere det adskillige gange, uden at
> > det har fjernet fejlen.
>
> Prøv Funktioner -> Indstillinger -> Fanen Andet -> Advancerede indstillinger
> Kig under Styring af tilføjelsesprogrammer
>
> Prøv at slå dem fra, og genstart Outlook. Det kunne være at det er sådan
> noget der fejler.
>
> Ellers skulle du prøve at læse
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb%3Ben-us%3B296192
> som muligvis kan hjælpe dig.
>
> Mvh Morten
>

Fedest Morten! Tak skal du have. Nu kommer fejlmeddelelsen ikke længere. Ligepræcis hvorfor den dukkede op forstår jeg dog ikke helt endnu.

Mvh
Thomas

Godkendelse af svar
Fra : muerte

Dato : 12-01-03 15:58

Tak for svaret Morten Bøgeholm Nielsen.