/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Coral Draw 6.0
Fra : Sandvad261
Vist : 512 gange
100 point
Dato : 11-02-07 11:42

Et godt gammeldags program, og så på DANSK, der er bare det ved det, at det ikke vil køre på en XP maskine, er der nogle gode forslag.

Kommentar
Fra : SimonGjer

Dato : 11-02-07 12:06

Prøv dette:

Højre klik på programmets start-ikon
Vælg egenskaber
Vælg fanebladet kompabilitet
Sæt hak ud for Kør dette program i kompabilitettilstand for:
Vælg Windows 95

Har ikke selv erfaring med ovenstående, men haber det virker for dig.

Mvh. Simon

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 11-02-07 12:26

Sandvad, få fat i (læs: køb) nogle programmer der kan køre på XP. Photoshop hedder 9.0.2 i dag og der er en ny på vej. Corel Draw har fanden skabt...

Go' søndag

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 60 point
Dato : 11-02-07 12:27

- hvis du alligevel skal ud og handle, så sørg for at du også kan køre på Vista...

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-02-07 14:42

Coral Draw er ikke skabt af Fanden - men det er fandens svært at bruge ...................
.........................................................for nogen.

Ps. Jeg forstår godt at du helst vil ha' programmet på dansk.

Godkendelse af svar
Fra : Sandvad261

Dato : 18-02-07 12:23

Tak for svaret Stouenberg.
Et svar skulle jej vel vælge, så det blev dit.
Jeg fandt ud af, at når jeg havde kørt diverse opdate mm. så ville mit gamle CORAL DRAW godt køre igen.

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 18-02-07 12:56

Kørte du opdate til Win-xp eller til CorelDraw?

Ammitz