/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Photoshop 3.0
Fra : Sandvad261
Vist : 557 gange
100 point
Dato : 11-02-07 11:38

Det gode gamle program, og så på DANSK.
Men desværre vil det ikke køre, når det ligger på en maskine der kører XP
Hvad gør man. ???

Accepteret svar
Fra : bja2

Modtaget 60 point
Dato : 11-02-07 11:55

Man finder et nyere, der har driver til XP måske opgraderer det gamle.

Kommentar
Fra : SimonGjer

Dato : 11-02-07 12:05

Prøv dette:

Højre klik på programmets start-ikon
Vælg egenskaber
Vælg fanebladet kompabilitet
Sæt hak ud for Kør dette program i kompabilitettilstand for:
Vælg Windows 95

Har ikke selv erfaring med ovenstående, men haber det virker for dig.

Mvh. Simon

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-02-07 14:46

Jeg mener også at 7'eren er på Dansk.

Kommentar
Fra : Sandvad261

Dato : 11-02-07 16:00

Hej SimonGjer
Mit problem ligger i at når jeg vil køre programmet, så skriver den at der ikke er RAM nok på maskinen til at køre programmet.
Jeg har over 1 GB ram i denne computer,den anden computer jeg har kører også XP, og der er der ingen problemer med at køre programmet, det er bare noget bøvl, at man skal flytte billedfilen fra den ene til den anden maskine.

Godkendelse af svar
Fra : Sandvad261

Dato : 18-02-07 12:18

Tak for svaret bja2.
Det er vist den eneste mulighed for ikke at løbe ind i flere problemer

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 18-02-07 12:57

Velbekommen -