/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
comet vinduer , erfaringer?
Fra : ulrik1976
Vist : 589 gange
500 point
Dato : 10-02-07 19:09

Er der mon nogen herinde der har fået vinduer fra "cometvinduer" fra Herning.

Har fået et godt tilbud fra dette firma, men kender dem ikke
og de er ikke dvc godkendt.

nogen der har gode eller dårlige erfaringer med dem?

mvh ulrik

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-02-07 19:16
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-02-07 19:17

Se venligst bort fra mit svar, jeg misforstod det

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-02-07 19:23

Man kan jo så undre sig over HVORFOR de ikke er godkendt....

Men det er nok et pengespørgsmål.....

Jeg ville nok tænke mig om 2 gange med så dyrt et projekt, selvom firmaet tilsyneladende har eksisteret i en del år.....

Kommentar
Fra : ulrik1976

Dato : 10-02-07 19:30

nu har jeg heldigvis tid til at vente på at de får energivinduer-mærkningen i april. da jeg ikke skál bruge dem endnu....

ellers nogen der kan sige noget om dem

Kommentar
Fra : slemmert

Dato : 11-02-07 13:44

tja! landet er fuld af vindusirmaer der har kanon god omtale... hvorfor så gøre det her... firmaet er totalt ukendt på markedet uden for landsbyen Herning..

Kommentar
Fra : ulrik1976

Dato : 14-02-07 18:46

slet ikke nogen der har flere kommentarer

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-02-07 18:57

Næææ jeg fik vist sagt rigeligt, det eneste der var relevant i mit link, var at man kunne se firmaet
trods alt har nogle år på bagen, men om det er nok, til at du tør bestille vinduer???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-02-07 18:54

Køb du bare... Fuskede de, var det nok kommet frem for længst

Kommentar
Fra : heseda

Dato : 18-02-07 22:38

Prøv at spørge dem om en kundereference. Hvis firmaet er OK er der ikke noget problem med at få det udleveret. Hvis ikke de vil, vil jeg nok være betænkelig

Kommentar
Fra : nakgej

Dato : 19-02-07 12:47

Ja få en kundereference fra for nogle år siden og ring til dem og forhør dig. Er de tilfredse så slå til.

Kommentar
Fra : slemmert

Dato : 22-02-07 19:36

nogle køber varer andre køber problemer!!!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-02-07 19:19

Du kan også prøve om du kan finde firmaet her http://www.anmeld-haandvaerker.dk/

jeg kan ikke selv se at det skulle være imellem, så helt slemt (hvis det overhovedet er slemt) kan det vel ikke være