/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Cykelanhænger
Fra : Loenfeldt
Vist : 732 gange
50 point
Dato : 11-01-03 14:00

Jeg er på jagt efter en cykelanhænger, og vil derfor gerne høre om andres erfaringer.
Jeg har hørt om en winther cykelanhænger (ikke en Dolfin) Pris ca. 3000 kr er der nogen, som kender denne anhænger ???

Kommentar
Fra : JanneP

Dato : 25-01-03 23:30

Kan ikke lige få de oplysninger til at passe nogen steder med winthers hjemme side...

http://www.winther-cykler.dk/tilbehor/anhaenger.htm

Sikker på, at det er en Winther?

I øvrigt på http://www.kandu.dk/dk/news/215154/groupid/20501 er der MEGET mere at læse om anhængere.

JanneP

Kommentar
Fra : Heidisandager

Dato : 30-04-03 11:14

Jeg har en cykelanhænger. Købt i Bilka. Plads til 2 børn og kan bære en vægt på 40 kg. Pris lige nu: ca. 1000 kr.
Det skal siges, at jeg købte denne model, fordi jeg havde et behov der skulle dækkes, og en lav bankkonto. Men...jeg har været yderst tilfreds. Den kan ikke laves op til klapvogn, løbevogn og hvad man ellers kan gøre med de store dyre modeller, men udseendemæssigt ligner den de dyre modeller, og lever op til funktionen som cykelanhænger. Jeg kan kun anbefale, at købe en billig model, som afdækker dine behov, og hvor sikkerhedskravende er overholdt.
mvh Heidi

Kommentar
Fra : kolo1bok2

Dato : 19-06-03 23:53

Jeg vil klart anbefale dig at se ind til Dansk Cykelforbund i Rømersgade. Vi meldte os ind og købte en Burley d'Lite til rundt regnet 4000 kr. Den kan klappes sammen til en rejseklar "stor kuffert" og har plads til to børn + bagage. Meget nem at spænde på cyklen, den er meget let, er i aluminium og er desuden funktionel i enhver henseende.