/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Fjernsyn fra nettet!
Fra : ostemanden
Vist : 594 gange
200 point
Dato : 10-02-07 13:48

Hej med Jer!

Jeg skal flytte til en bolig som ikke er kablet fra TDC kabeltv, som jeg ellers har været glad for... Men jeg overvejer muligheden om at bruge internettet til at hive tv signaler ned med... Indtil videre har jeg dog kun kunne finde www.streamtv.dk som har med danske kanaler at gøre...

Nogen der kender andre muligheder? Det skal selvfølgelig helst være de danske kanaler!

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 10-02-07 13:55

men for at kunne modtage fra streamtv skal du have en internetforbindelse på min 2 mbit

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-02-07 14:07

Hvem er din udbyder på den nye adresse ?????

Accepteret svar
Fra : ferik

Modtaget 210 point
Dato : 10-02-07 14:18
Kommentar
Fra : ferik

Dato : 10-02-07 14:21
Kommentar
Fra : emab

Dato : 10-02-07 16:53

Tdc har næsten lige sendt nyhedsbrev ud omkring nettv, hvor du kan få fastnet, internet samt tv for jeg tror det var 5-600 pr. måned med fri tale på telefonen. Jeg ville meget gerne have haft det, men da jeg bor i en forkert by, skal jeg melde mig til kabel via antenneforening, da de også sælger til dem. Prøv at se på deres hjemmeside om der ikke står noget.

Kommentar
Fra : pømske

Dato : 10-02-07 17:40
Godkendelse af svar
Fra : ostemanden

Dato : 10-02-07 23:08

Tak for svaret ferik. Det var den side (den norske) jeg kiggede efter! Godt nok er der ikke mange danske, men det kommer der forhåbentlig!

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 11-02-07 00:00

jeg håber og tror at der kommer mange flere tv kanaler på nettet
det bliver spændende at se, hvad Janus Fries kommer med
kender du denne
http://tv4all.com/portal.htm

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 13-02-07 21:53

OK