/ Forside/ Teknologi / Hardware / Server / Spørgsmål
10  Uffe29 470
Videofiler på nettet. Webhotel
Fra : cccf
Vist : 1019 gange
100 point
Dato : 10-02-07 09:51

Jeg er videoamatør og har nogle små video klip liggende på min PC som jeg gerne ville have andre til at se og kommentere. Jeg er helt blank ang. webhoteller og hvad det nu hedder.
Hvordan gør man, 1GBb er rigeligt til at starte med. Findes der steder hvor man har en prøveperiode.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-02-07 10:20

Det kommer jo lidt an på hvad du har i tankerne....

Skal det være offentligt eller privat....

En mulighed (hvis alle må se dem er at uploade dem f. eks. her

http://www.zippyvideos.com/ (dette er gratis)

Lægge et link i et spørgsmål her på Kandu og lade os kommentere.....

Ellers kan du selvfølgelig gå den "lange" vej og oprette et domæne og have dine film der..... (dette er IKKE gratis)

Problemet er så at få domænet offentliggjort.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 10-02-07 12:50

Du kan oprette dig gratis mange steder.
Men ikke alle steder, vil have film liggende.
http://bygetsite.jubii.dk/
http://system.frip.dk/index.php

Kommentar
Fra : disken

Dato : 10-02-07 12:53

http://www.opensourcecms.com/index.php?option=com_content&task=view&id=189
med coppermine, har du mulighed for at lade andre se og bedømme
dine filer, programmet tillader en lang række filformater.
Og så er det gratis.
http://coppermine-gallery.net/index.php

Accepteret svar
Fra : gobling

Modtaget 50 point
Dato : 10-02-07 12:54

Eller youtube.com

Kommentar
Fra : disken

Dato : 10-02-07 12:54
Kommentar
Fra : leopard

Dato : 10-02-07 13:17

Hvis du gerne vil have din egen hjemmeside at vise filmene på er one.com vist den billigste løsning. Der er priserne på webhotel fra 9 kr/md, afhængigt af behov.

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 10-02-07 18:23

Mit behov er:
At have et sted på nettet hvor jeg kan oploade mine videofiler, hvorfra folk kan downloade dem og se dem på deres PC.
Kapaciteten på dette sted behøver ikke i starten at være større end 1GB.

Jeg har kigget på ONE.com. De skriver man ikke kan have en downloadside liggende hos dem.??

Umidelbart lyder det som om jeg skal have en download-site eller hva.???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-02-07 18:26

Citat
Umidelbart lyder det som om jeg skal have en download-site eller hva

Læser du ikke hvad vi skriver ?????

Kommentar
Fra : disken

Dato : 10-02-07 19:18

Citat
Jeg har kigget på ONE.com. De skriver man ikke kan have en downloadside liggende hos dem.??

FU___ de reklamerer med FRI trafik.
Har selv en side hos dem.

Og jeg har masser af downloads/filer liggende.
Men ville hellere have en med ? begrænset trafik, så
er man fri for at siden pludselig -- ikke kan vises mere.
Men har fået at vide, at bare dit upload ? har relevans til
andet på din side, så er der intet galt med det.

Men de forbeholder sig retten til at sætte en '¨'Vis'' begrænsning på
trafiken, hvis den skulle blive for stor.
Med andre ORD, du kan KØBE dig fattig.

Ellers skal du have en Udenlansk server, der kan det hele,
og står inde for FREE trafik

Ellers gør som andre, læg på det på et andet forum-
så er det ikke dit problem mere.
Men heller ikke sikkert skidtet virker, efter kvoterne er opbrugte.

Men du skriver ikke noget om fil-størrelserne.

Kan nævne denne, og det er SG_ da reklame- eller......

http://www.steenmartinsen.dk/forum/index.php
http://www.steenmartinsen.dk/billeder/index.php
Plus alt det andet LØSE, jeg har liggende.

Og jeg har ikke modtaget en ENESTE KLAGE, over at have ÆDT båndbredde
fra andre.

Men de tkan vel være, at jeg har det hele PÅ SKRIFT,
før jeg skiftede HOTEL.

Online : 3763

Kommentar
Fra : disken

Dato : 10-02-07 19:20

Citat
Kapaciteten på dette sted behøver ikke i starten at være større end 1GB.

Få dig et program, der laver dine FILM til Flash.
Sparer masser af plads og er meget bedre kvalitet ????

Kommentar
Fra : disken

Dato : 10-02-07 19:24

Men en ting du ikke får mange HOTELLER til, er
såkaldte LIVE scripts:::::::::::::___________
Så er det bare ud, og du bliver ikke advaret, de lukker dig NED.
Og vil du have det op å då igen, koster det penge, plus du skal
til at uploade hele skidtet + databaser.

Bræk et ben
Og alt det andet

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 10-02-07 20:09

Jeg syntes det er noget underligt noget du skriver refi:
Læser du ikke hvad vi skriver ??
Du skriver det kommer an, på hvad jeg har i tankerne.
Og når jeg så efter bedste evne svarer dig på det, får jeg den stukket i hovedet af dig.
Det kan jeg ikke bruge til noget.
Venligst CCCf.

En anden svarer mig at jeg kan lave mine filer om til Flash.
Sikken en hjælp at få.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-02-07 20:25

Jeg gav dig et sted du kunne oploade filmene.... (det er der flere der har gjort)

Derefter kunne du lægge et link her.....

Så kunne vi jo kommentere dem.....

Hvorfor skal de downloades ?????

Hvem skal kommentere dem ?????

Hvor store er filerne ????

Du behøver IKKE lave en egen side til dem....

Kommentar
Fra : disken

Dato : 10-02-07 20:44

Citat
Jeg er videoamatør og har nogle små video klip liggende på min PC som jeg gerne ville have andre til at se og kommentere. Jeg er helt blank ang. webhoteller og hvad det nu hedder.
Hvordan gør man, 1GBb er rigeligt til at starte med. Findes der steder hvor man har en prøveperiode.

Ikke for at JEG skal BROKKE MIG
Hører stemmer., andte spørgsmål

HVAD VIL DU ikke HAVE.
Vejledning eller bare have dine film på en hjemme side--------------------
til OFFENTLIG SKUE.

Vi er ikke flok selvom det lyder sådant.
Ej heller TÅBER, der hjælper - andre tåber, dr ikke ved hvodu vil have dine film hen.
Angående Flash,,,,,,,,
GLEM det, d ufår ALDRIG PLADS NOK, når du skriver,at 1 GB
er nok________til at begynde med........

Nakker lige fluebenet.

Og håber du finder en PRØVESIDE, DER ER STOR NOK_ TIL DIG.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 10-02-07 20:48

Andre kan nøjes med sølle 100 MB og habe plads til ALT.
Flash minsker dine filstørrelser, men gør dem ABSOLUT
ikke mindre værd, du kan JO bare henvise til en DOWNLOADsite
hvor de kan hente originalen.........
Men KOM igen.....

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 11-02-07 07:56

Nu prøver jeg igen:
Jeg laver kortfilm i HD.( Derfor de forholdsvis store filer)
Jeg ønsker et sted på nettet hvor jeg kan henvise personer til for at de kan downloade dem.
Filmen skal ikke ses der.
Det skal altså kun være et lager for filerne og intet andet.
Jeg kunne forestille mig at dem jeg henviste, fik en kode af mig for at komme der ind.
Lageret behøver ikke at være større end ca 1GB da jeg kun vil have 1-2 film liggende der af gangen.

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 11-02-07 08:10

Hvad med :
Servage.net ???

Godkendelse af svar
Fra : cccf

Dato : 11-02-07 18:13

Tak for svaret gobling.