/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvem kender denne sang ????
Fra : tennadk
Vist : 603 gange
200 point
Dato : 09-02-07 20:41

Den hedder vist nok sascha. Russisk folkemusik tror jeg. Den starter med SASCHA SASCHA, så klapper man til melodien og så siger vi kyllinger kyllinger i sovs, fordi sådan lyder det de synger på russisk. Jeg vil gerne finde sangen på bånd eller cd. Ledt biblioteket tyndt. Hvem kan hjælpe ????

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 09-02-07 20:53

Prøv at lytte denne samling af russiske folkemelodier igennem http://www.kaikracht.de/balalaika/songs/index.htm

Kommentar
Fra : tennadk

Dato : 10-02-07 08:15

tak for forslaget. Den var der desværre ikke

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 11-02-07 21:59

Lidt mere musik at lytte til - håber det må lykkes at finde den rigtige

Kommentar
Fra : tennadk

Dato : 24-02-07 20:03

Tak for hjælpen. Jeg har fundet den på www.dansksang.dk