/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Mangler plug-in til nero7
Fra : gobling
Vist : 473 gange
65 point
Dato : 09-02-07 19:50

Hej.

Når jeg i min Nero 7.7.5.1 premium vil lave en lyd cd, så siger den under kompileringen fra mp3 til wav at jeg mangler et plugin for at den kan udføre dette.

Nogle kloge hoveder som ved hvilket plugin der skal bruges.?

Kommentar
Fra : disken

Dato : 09-02-07 20:11
Kommentar
Fra : anyway

Dato : 09-02-07 23:09

Har du set efter på deres egen side:
http://www.nero.com/eng/Press.html

Kommentar
Fra : gobling

Dato : 10-02-07 09:22

Hej Igen.

Ja, jeg har været på nero.com og søgt på diverse faqs ovs. jeg har også prøvet at hente og installere samtlige codec packs som jeg har kunne google mig frem til.

Men virker stadig ikke. Det mærklige er bare at da jeg kørte med en tidligere udgave af nero7 der var ingen problemer. Der havde jeg installeret de codec packs fra k-lite.

Men det kan selvfølgelig være at det er min regdatabase i xp der er ved at være færdig. Trænger også til en ominstallering snart..

Kommentar
Fra : disken

Dato : 10-02-07 09:53

Hvis det er ''købe musik'' kan det være derfor.
Ellers skulle der ikke være problemer.

Og du har ikke skiftet player, siden den pludselig beder om codex.

Kommentar
Fra : gobling

Dato : 10-02-07 12:09

Jeg fandt fejlen.

Jeg hentede programmet Nero General - CleanTool. Kørte det, genstartede, og installerede nero igen. Derefter virkede det.

General-CleanTool uninstaller Nero fuldstændig i regdatabasen og det hele.

Ifølge de forums jeg fandt på nettet, så var konklusionen at denne fejl ofte var set i den nyeste Nero 7.7.5.1 premium. Den (bug free) version af nero 7 skulle dog stadig være 7.0.xx.

Men med dette værktøj (CleanTool), ja så spiller det igen.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 10-02-07 12:10

Fint nok.