/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Taekwondo graduering.
Fra : theking
Vist : 721 gange
500 point
Dato : 09-02-07 15:15

Hej,

Hvor længe beholder man sin farve på et bælte, man har opnået ved graduering - har man det stadig efter 20 -30 år uden træning?
Bliver den slags registreret ? og hvor.

mvh. The King.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-02-07 15:18

Jeg har gået til jiu-jitsu for år tilbage, dengang beholdt man sin bæltefarve uanset hvor lang tids pause man havde. Bæltefarven blev noteret i mit "pas" og vel sagtens også i dommerkomiteens papirer

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-02-07 17:47

theking... Har du ikke et "pas" selv om det var jiu-jitsu jeg gik til så skulle jeg have et "judopas" for at kunne komme til stævner og blive gradueret.

I dette link, kan du se gradueringsreglerne, hvor der bl.a. står -- 1.kopien til klubben med notat om prøveresultatet.

http://www.pi-judo.dk/Gradueringsreglement%20for%20DJU.htm

Kommentar
Fra : theking

Dato : 09-02-07 19:46

jo det har jeg haft, men det er laang tid siden så det er bortkommet.
Men er der nogle der evt. ved hvor disse informationer bliver gemt - Gjorde man dette for 20 år siden?

The King

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-02-07 20:01

Prøv at spørge i Taekwondo forbundet, de kan da hjælpe dig

http://www.taekwondo.dk/

Og ja man gemte også for 20 år siden, men om resultaterne stadig eksisterer ved jeg ikke

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 09-02-07 20:26

Jeg har trænet karate, og der bliver det hos dig. Når du så begynder at træne igen efter f.eks 20år, så kan du muligvis ikke så meget som de yngre, men du har krav på deres " respekt ".

Kommentar
Fra : theking

Dato : 10-02-07 09:12

jeg har ikke kunne finde svaret nogle steder, håber virklig der en her, der kan hjælpe.

King.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-02-07 09:37

Du bliver nok nød til at væbne dig med tålmodighed til Taekwondo forbundet åbner igen på mandag, for de kan da svarer dig.

Kommentar
Fra : theking

Dato : 10-02-07 20:10

Ja, det lader det til jeg må vente - men der er 500 point til den der svarer her!

The King.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-02-07 23:15

Kunne du få hjælp i Taekwondo forbundet??