/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Gratis kørebog i bogform
Fra : blomsterfreaken
Vist : 11211 gange
100 point
Dato : 09-02-07 13:34

I mange år har vi benyttet de gratis kørebøger fra Shell eller Statoil. Men efterhånden er det svært at finde en manuel kørebog. Den fra Shell mangler nu linjer , hvilket ikke er særlig praktisk... En søgning på google giver masser af formaninger om at føre kørebog! og så en masse elektroniske muligheder, eller mulighed for at producere den i løsbladsystem i regneark eller lignende.

Men vi og en del af vores kunder (vi har revisionsfirma) ønsker en kørebog i form af en lille bog man kan have i bilen - hvor svært kan det være ?

Har nogen set sådan en på deres vej, f.eks. som reklameartikel.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-02-07 13:58

Jeg ved ikke hvordan de "færdige" kørerbøger ser ud, men kan du ikke bruge nogle af disse fra
Tigerbutikken??

http://www.tiger.dk/katalog/Tigers+katalog+9.+februar+2007/2/14/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-02-07 13:59

Du skal bare ud på de "små" landstationer......

De har dem i kassevis

Tag rigeligt - de vil sikkert gerne af med dem....

Kommentar
Fra : blomsterfreaken

Dato : 09-02-07 14:58

Til almindelige blokke, så er det nu rart med kolonner i passende størrelser.

Jeg fandt dette link: http://www.f24.dk/q8/privat/brochurebestilling så nu har jeg prøvet at bestille der - Q8

Det underlige er, at vi bor på landet, men har bare ikke været heldige indtil nu...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-02-07 15:07

Min ene søn, arbejder på en tankstation ude på landet, der har de dem heller ikke, så det er da godt du selv har fundet dem

Kommentar
Fra : blomsterfreaken

Dato : 09-02-07 15:32

Ja, nu må vi se, om den kommer, eller det er en gammel skade på hjemmesiden :)

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 09-02-07 15:46

Metax kan også være en mulighed http://www.metax.dk/?id=331

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 09-02-07 16:33

Jeg tror den Q8 bog er god nok, for der bliver reklameret med den mange steder, men du får vel kun en af gangen??

Så skriv til flere forskellige steder http://www.google.dk/search?hl=da&q=gratis+k%C3%B8rselsbog&meta=

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 09-02-07 19:03

Hvor stort er problemet. Print eller få lavet nogle forokopier, hæfte den sammen og vupti så har du en bog med de linier du ønsker dig.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : blomsterfreaken

Dato : 09-02-07 20:19

Tak, hvis ikke q8 virker, så prøver jeg Metax.

Kopierede løsblade er noget rod i bilen, en lille indbunden bog er altså at foretrække... - vi har sådan en holder, hvis den ikke sidder der, så glemmer vi at føre den...

Godkendelse af svar
Fra : blomsterfreaken

Dato : 09-02-07 20:21

Tak for svaret Nordsted1. Det er lige det med at finde det rigtige søgeord, jeg havde prøvet kørebog og kørselsregnskab, men kørselsbog havde jeg ikke lige fantasi til