/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
vpu recover har fundet en fejl
Fra : yearhouse
Vist : 453 gange
100 point
Dato : 08-02-07 22:52

En fejlmelding på tøzens pc....

især når hun spiller onlinespil og udkæmper "store slag"..
Hva´ gør vi ved dét?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-02-07 23:05

Enten en patch til spillet (kig på deres hjemmeside), eller en opdateret driver til ATI skærmkortet

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 09-02-07 01:19

Afsæt mere ram til ATI + Som tedd siger check driveropdatering til ATI

Er maskinen overclocket ??? - Så bid i det sure og sæt den til normal clocking

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 09-02-07 18:39

Okay....Hun fik en ny fladskærm, hvor vi indlæste driveren.....Måske skal vi prøve med grafikkortet igen, igen....?

Vi har dog prøvet at opdatere....men er der noget med, at man helst skal slette driveren først????
Det tør jeg da næsten ikke.....så er der vel intet at se????

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 09-02-07 18:41

og Jens T

overclock?????.....er det noget man trygt kan "pille" ved?

Annuller spørgsmålet
Fra : yearhouse

Dato : 22-02-07 14:19

Der er squtte noget at gøre.....Vi har købt en ny kraftig PC