/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fuck Vista
Fra : Disi
Vist : 1765 gange
100 point
Dato : 08-02-07 18:43

Fuck Vista

Nu vil Ituens heller ikke spikke mine ” brandte cdèr … gerne lægge dem ind med albums billeder og det hele .. men ikke afspille dem,da Ituens mener det er en kopi… meget af det er altså lovligt
Samme problem har jeg med Vista medie center
Noget hjælp ? eller skal jeg smide mit gamle Xp på igen

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 08-02-07 18:54

XP er vejen - indtil du beslutter dig for Linux.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-02-07 18:56
Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-02-07 18:59

Indtil videre må du betjene dig af XP......

Microsoft løser nok problemet engeng med tiden, men det kan vare længe.....

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 08-02-07 19:05

Har mit Xp liggende på Cd .. kan jeg smide det på så ? og hvad med medie centeret ?
eller skal jeg afinstaller vista først

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 08-02-07 19:07

Du kan ikke "neddatere" så det må nok ud eller en ny harddisk.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 08-02-07 19:08

Hov hvis det er en opdatering så kan du vist nok fjerne Vista.........................

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 08-02-07 19:12

Det fulgte med min nye bærbar og var installeret på den
har ingen Cd

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 08-02-07 19:16

Noget har du vel fået med af CD'er af en eller anden slags.
Eks. drivere til motherboard.
Ellers hen til butikken - de skal skaffe det der hører til.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-02-07 19:38

Har du ikke CDer ligger det klar på harddisken til at brænde ud....

ALT ANDET er ulovligt.....

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 08-02-07 22:06
Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-02-07 22:44

??????

Hvorfor....

Snakker du med dig selv.......

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 100 point
Dato : 08-02-07 23:04

Det er da helt pip at gå fra Vista, nu da den er preinstalleret.
Du skal først prøve at følge disse råd fra http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=305042-en
Upgrading to Windows Vista
If you are upgrading from Windows XP or 2000 to Windows Vista prior to the next release of iTunes, here are a few steps that will improve your experience when syncing your iPod or playing iTunes Store purchases once upgraded to Windows Vista.

Deauthorize all iTunes Store accounts.
Enable Disk Use on all iPod models.
Uninstall iTunes.
Perform a clean install of Windows Vista (Highly recommended but not required).
Reinstall the latest version of iTunes.
Open iTunes.
Choose Authorize Computer from the Store menu in iTunes.
Customers who have upgraded to Windows Vista and are still experiencing issues playing iTunes Store purchases should download and run the iTunes Repair Tool for Vista after re-installing iTunes 7.0.2. Click here for more information about this tool.
Altså geninstaller iTunes 7.0.2.
Virker det ikke så følg rådene herover, eller kør iTunes repair værktøj.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : Disi

Dato : 09-02-07 07:54

Tak for svaret pallebhansen.