/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
brudepigekjoler
Fra : mariasmor
Vist : 1221 gange
50 point
Dato : 08-02-07 17:20

Hej
Er der nogen der ved hvor man kan købe brudepigekjoler til en på 7-8 år og en på 5-6 år billigt i Odense eller Fredericia/vejle?

Jeg synes at 700 kr. er mange penge for en kjole som de koster i brudeforretningerne og vi skal have 2

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 08-02-07 17:26

Behøver de at være nye, og behøver det lige være på Fyn http://www.idumilde.dk//group.asp?group=22

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 08-02-07 17:44

Du kan være heldig at finde dem på Den Blå Avis på nettet - www.dba.dk

Er måske ved at sætte en annonce i selv? Og så er der opslagstavlerne i supermarkeder m.v.

Hvis I har en "udenlandsk" forretning, så har de også fine kjoler til små penge. Deres små piger festklædes nemlig meget oftere end vores...!

Nogle af disse modeller findes også ofte på kræmmermarkeder, men de er jo ikke startet endnu.

Accepteret svar
Fra : rosekamp

Modtaget 50 point
Dato : 08-02-07 19:30

Der åbner snart en http://www.bazarfyn.dk/ i Odense og hvis den er bare nogenlunde ligesom Bazar Vest i Århus, så kan du sagtens finde noget dér.

Vi skal selv giftes til sommer og kører i Bazar Vest og køber brudebørnenes tøj. Kjolen kan vi få for 80 kr. (købte en i lyseblå til jul) og et drengesmokingsæt for ca. 100 kr.

Godkendelse af svar
Fra : mariasmor

Dato : 12-02-07 19:06

Tak for svaret rosekamp.

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 12-02-07 19:31

Det var da så lidt og god tur, hvis du skal dertil