/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
TÆNKER PÅ DIG
Fra : keno
Vist : 548 gange
100 point
Dato : 08-02-07 16:54

Kan nogen svare mig på hvem der synger denne sang som hedder " tænker på dig "
Jeg mener selv at det skulle være søren poppe,men kan ikke finde den inde på emule ??mvh KENO......

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-02-07 16:58
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-02-07 16:59

Du kan hører lidt af musikken ved at trykke på noden, ude til venstre for kunstnernavnet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-02-07 16:59

Citat
men kan ikke finde den inde på emule

Det er nok heller ikke der du skal lede

Kommentar
Fra : keno

Dato : 08-02-07 17:08

Hej refi
Finde og finde,man plejer at kunne download sangen og så høre den.Mvh

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-02-07 17:13

Den tror vi så på

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-02-07 17:13

Her er der så en mulighed for alle dem der "tænker på dig"

http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/call?htmltemplate=./allsearch/search.htm

du har mulighed for at lytte til ca. 30 sek. af hvert nummer.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-02-07 17:13

Det link er da helt forkert

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-02-07 17:16

Jeg ved ikke hvorfor mit link ikke virker, men jeg var inde på www.dba.dk og søgte på musikdownloads og der kom det frem at det er Helge Damsbo, der synger den, når/hvis du søger på teksten, kan du lytte til musikken ved at trykke på noden ude til venstre

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-02-07 17:16

Så må du søge her

http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/Call?htmltemplate=./index.htm

i søgefeltet skriver du "Tænker på dig" så kan du høre lidt af den/de

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-02-07 17:18

Nordsted1, jeg prøvede dit link, men fik besked om at siden ikke var sikker

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-02-07 17:19

ans... underligt den besked har jeg aldig fået, og jeg bruger tit siden når jeg køber musik, så sent som i går og i forgårs

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-02-07 17:20

Nå men mysteriet med den forsvundne Poppe er jo også løst, da han jo hed Helge

Kommentar
Fra : keno

Dato : 08-02-07 17:23

Hej refi

Jeg ved ikke hvorfor du ikke skulle tro på den
Hvis du kender emule så kan du da hente sange / album og kopier over på en cd
Det har jeg gjort flere gange,men lige den sang kan jeg så ikke finde og det er første gang jeg ikke har kunne finde en sang på emule,men nok fordi jeg ikke ved hvem der synger sangen mvh

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-02-07 17:24

Ja, men du går jo ikke ind på det samme link hver gang. Det var kun det Mcafee skrev til mig, så jeg holder mig væk

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 09-02-07 16:44

Mon ikke du, uanset hvad, leder efter den kære Jakob Sveistrup med "tænDer på dig"?Det giver i hvert fald fin mening ift. din Poppe-tro