/ Forside/ Interesser / Helbred / Motion / Spørgsmål
10  ans 380
Fantasifulde motionsformer??
Fra : W3rzax
Vist : 499 gange
175 point
Dato : 08-02-07 15:45

Er der nogen der ved noget om Fantasifulde motionsformer eller kender til nogle artikler om det må de gerne skrive nogle links....

På forhånd tak...

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 08-02-07 15:50

Til voksne eller børn.og hvilket konditionsniveau?

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 08-02-07 15:56

Hvad dækker fantasifuld over...?

Hvis det skal være sjovt, så kan jitterbug være svaret: Det kræver kondi, er sammen med andre mennesker (der som er er glade!) og er til fed musik.

Se eks. www.jitterbug.dk

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-02-07 16:04

Der skulle gerne være noget her

http://www.duda.dk/Grundfag/Idraet/idraet.html

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-02-07 16:04

Sex er heller ikke af vejen

Der er dog en aldersgrænse

Kommentar
Fra : W3rzax

Dato : 08-02-07 16:13

Jo... Det skal være sjovt at bevæge sig....

Men tænkte os på noget som den nye Nintendo Wii fx.... Ved der var en artikel om en der havde tabt nogle kg ved at spille ved den i en måned... men kan ikk finde artiklen! :S

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-02-07 16:17

Der taber du garanteret IKKE noget TVÆRTIMOD.....

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-02-07 16:18

Invitér til disco hjemme i stuen - Go'e gamle Barry White & co. er hamrende gode at danse til - også på en hverdag!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-02-07 16:19

Å' så' det gratis!

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 08-02-07 16:19

Tænk, jeg troede, du var alvorlig!

Du kan spille alle mulige spil i en måned - bare lad være med spise chips og drikke cola til. Så taber du dig også.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-02-07 16:21

Hva' med sportsgren??

Basketball, tennis, badminton, svømning, eller spille på trommer osv??

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-02-07 16:42

Du taber dig da ikke ved at sidde på din røv og spille spil

Kommentar
Fra : W3rzax

Dato : 08-02-07 18:03

Jo Jo har i ikk set den nye Nintendo Wii? Der skal man bevægesig... Der var en mand som tabte nogle kilo ved at spille i en måned hverdag en time eller sårn noget!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-02-07 18:25

Det holder ikke - glem det....

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 08-02-07 20:51

det var vel bare fordi, han blev så opslugt af at spille, at han glemte at spise?

hvad med at løbe baglæns? eller løbe op og ned ad bakker?

at kælke er da den sjoveste sportsgren - eller at stå på ski, spille squash, hoppe på trampolin? hullahoppe! rulle på rulleskøjter

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-02-07 21:06

Er det denne artikel du tænker på

http://www.pcworld.dk/blogs/Notesbloggen/342?a=blog&i=10

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-02-07 21:17
Annuller spørgsmålet
Fra : W3rzax

Dato : 13-02-07 17:49

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål