/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
outlook express
Fra : oleho
Vist : 542 gange
50 point
Dato : 08-02-07 15:41

hej
outlook express - sendt post
medd4lese ikke blevet hentet - klik her
ingen ændring
højreklk- egenskaber::
"denne meddelelse kunne ikke vises"
"der er opstået en fejl" Jeg kan altså ikke læse de lokale mapper !!
kan I hjælpe mig ??
mvh
oleho

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 08-02-07 16:01

Hop ud i webmail og kig på din postkasse. Problemet kan ligge helt derude.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-02-07 16:02

Det lyder meget modstridende og ulogisk...

Prøv lige igen på DANSK

Kommentar
Fra : gribben1

Dato : 26-02-07 00:21

Jeg tror, du måske har en firewall/antivirus eller begge, der er indstillet for restrektivt, så du ikke kan hente din mail!

MEEN det kan også være at din postkasse IKKe er sat rigtig op.

Nu vil jeg ikke lyde pædagogísk, men har man bare sat et forkert punktum . i sin opsætning er det nok til, at man ikke kan få kontakt.

Og opsætningen finder du på følgende måde:
Outlook Express - Funktioner - konti - egenskaber - servere

indgående post skal hedde: (POP 3) paul.get2net.dk - eller noget der ligner

Udgående server skal hedde smtpserver.get2net.dk - eller noget der ligner

Derudover er der noget der hedder kontonavn, og det er den du har fået fra Tele 2 og sammen med din kode, som du ikke selv kan vælge.
Alt det har du fået fra tele 2 i et brev, da du købte konceptet, så følg den og brug din sunde fornuft.
Hvis du stadig har spørgsmål er vi nok nogle, der jævnlig er på.