/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Hyperlinks rækkefølge ændret
Fra : k_m_s
Vist : 475 gange
100 point
Dato : 08-02-07 11:44

Hej.

Pludselig var rækkefølgen af mine (ufattelig mange) hyperlinks ændret til alfabetisk rækkefølge og det var ikke i forbindelse med jeg opdatere til IE 7.

Når man gerne vil ha dem i en bestemt rækkefølge er det lidt

Nogle der ved hvad der er sket?

Hilsen
Kim

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 08-02-07 11:46

du er måske kommet til at klikke på sorter efter navn (højreklikket giver den mulighed)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-02-07 11:54

Når du lægger nye hyperlink lægger de sig nederst....

Et tryk på "sorter efter navn" vil lægge dem alfabetisk....

Kan rettes på følgende måde....

Ombøb dine links så der foran hver link står 001 002 003 osv. i den rækkefølge du vil have dem...

Derefter "sorter efter navn"....

Nu står alle i DIN rækkefølge....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-02-07 11:56

Ellers er en sortering i biblioteker en udmærket løsning.....

De kan laves på samme måde igen....

Godkendelse af svar
Fra : k_m_s

Dato : 08-02-07 12:00

Tak for svaret miritdk.
JA SELVFØLGELIG. Jeg havde ledt efter den funktion som jeg jo nok har fået trykket på men havde lige glemt højreklikket

Det skete også efter jeg havde været lidt hurtig på musseknapperne.

En lille ting men pokkers ireterende når man ikke ved hvad der er sket.

Ha en god dag.

Kim.

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 08-02-07 12:12

Hej Refi.
Det var også sket efter jeg havde sorteret dem i mapper men perfekt ide med et nr. foran hver mappe, så begynder det da at blive overskueligt.

Jeg vil nok nøjes med XX. 100 mapper må være nok, jeg må begynde at styre mig

Tak for den ide.

Kim

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-02-07 12:16

Ja - selvfølgelig....

Nullerne behøver ikke være længer end antallet af hyperlinks

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-02-07 14:16

jaja det er ikke altid man skal være for kvik på tasterne

refi - ideen er faktisk god

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-02-07 14:20

Skal jeg så være sur over ikke at fået point

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 08-02-07 15:06

refi

Jeg får helt sikkert et spørgsmål en dag du kan svare på. Er det ikke et plaster på såret

Kim

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-02-07 15:09

AFGJORT

Men det må IKKE være for svært