/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Nordkaptur i Camper.
Fra : dinni
Vist : 666 gange
100 point
Dato : 08-02-07 10:14

Hej Gruppe ! Har nogen erfaring med hvad jeg skal bruge af Campingpas,til en ferietur i lejet Autocamper op gennem Sverige og hjem via Norge.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-02-07 10:21

Det er et helt almindeligt campingpas du skal bruge.

Det udstedes på campingpladser og turistkontorer.

Rigtig god tur

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 08-02-07 10:43

du kan også være medlem af d.c.u. hvor du får rabat på mange pladser.
ellers er det andet rigtig.
jeg ønsker også en god tur,der er dejlig i norge og sverrige.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 08-02-07 10:55

dinni, hvis du er medlem af D.C.U har du fået tilsendt campingpasset ved årsskiftet (hvilket jeg ikke tror du er, når du skal ud at leje )

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 08-02-07 11:01

det med d.c.u. var et forslag.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 08-02-07 17:10

Du skal sikre dig, at din flaskegas indeholder så meget Propangs som muligt, da Butangas fryder ved få frostgrader. Derfor kan flaskegas være dyrere om vinteren.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-02-07 17:12

alka he he, der står pas og ikke gas

Kommentar
Fra : alka

Dato : 08-02-07 17:29

Enten går det for stærkt, eller også kandu ikke følge med, men meningen var god nok.
Du tar' gas på mig Nordsted1 - propangas!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-02-07 17:37

alka, jeg er ret sikker på du mente det godt nok, propangas, ej heller et glas vin

Godkendelse af svar
Fra : dinni

Dato : 09-02-07 13:17

Tak for svaret Nordsted1.Vi er fire ældre som vil prøve sådan en tur,tror du man kan ovennatte uden for pladser.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-02-07 13:39

dinni, jeg vil tro i kan overnatte udenfor pladser, der er ved at være mange steder specielt i Sverige hvor man kan camperer udenfor pladserne - kaldet allemands retten- Vi gør det dog ikke selv, jeg kan godt li' trykheden ved at vare bag "bummen"

I må ha' en rigtig god tur, hvis du vil læse mere om sådan en tur kan du sikkert læse mere om det på www.campingnettet.dk - mellem campister- ude til venstre er et - søg-hvor du kan skrive Nordkap

Pt kan man ikke skrive sammen i det forum, da der har været lidt ballade, men det kommer vel snart til at kører igen, så kan du skrive sammen med andre der har været på den tur og få råd og vejledning med mange ting, hvis vi ikke lige kan hjælpe dig her på kandu