/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Kontakt til Google
Fra : BjornJ
Vist : 433 gange
50 point
Dato : 08-02-07 10:04

Hvordan kommer man i kontakt med Google?

Jeg har et "sponsoreret link" der gerne skulle dukke op i højreside når der bliver søgt på, af mig, udvalgte ord.

Det har virket udmærket, men det gør det ikke mere.
Det på sin vis meget forståeligt, for jeg har aldrig betalt noget.
Men jeg har heller ikke fået nogen regning.

Er der nogen derude der ved:

1) Hvordan kommer man i kontakt med Google. Jeg har prøvet at sende en mail, jeg fandt et link et eller andet sted.

2) Hvordan er deres betalingssystem, skal man selv finde ud af hvad man skylder?

Måske syntes de at der har været for få der benytter sig af linket, men emnet er sæson bestemt, og sæsonen begynder nu.

Bjørn

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 08-02-07 10:09
Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 08-02-07 10:11
Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 08-02-07 10:21

Jeg har prøvet begge link.
Mit problem er at Googel taler engelsk, og deres er nok at de ikke forstår dansk.
Stauenberg, kan du give mig et tip om hvad jeg skal gøre når jeg har trykket på linket?
Det nytter jo ikke at jeg sender mit spørgsmål til en forkert.

Bjørn

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 08-02-07 10:46

Du logger dig ind på din Adwords konto og i øverste højre side er der et link:
Kontakt os - det klikker du på ...

Når du logger dig ind, kan du se, hvad du skylder google

Jeg går ud fra din Adwords konto er dansk.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 08-02-07 13:29

Man betaler med Visa Dankort eller internationalt kreditkort.

Har du ikke oplyst et sådan til dem?

De sender ikke en regning, den skal du selv "hente".

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 08-02-07 13:37

Nu er annoncen på igen, når jeg skriver et af mine søgeord. Det kan være de alligevel forstår dansk derinde.
Jeg har været inde og se min konto, men kan ikke finde nogen steder hvor jeg kan skrive en regning ud til mig selv.
Det kan være at det er fordi jeg kun skylder godt 40 kr.
De hænger sig nok i i baggateller, men bruger RANDERS REB

Bjørn

PS jeg lukker ikke endnu, der være der kommer flere gode råd.

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 08-02-07 14:03

Klik på fanebladet Min konto og derefter fanebladet Faktureringsoversigt (der er 3 faneblade under med alle dine oplysninger) . Der kan du se dine transaktioner.

Hvor der er en spørgsmålstegn, der kan du klikke og få yderligere oplysninger.