/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Oswald
Fra : LeanPean
Vist : 8290 gange
50 point
Dato : 08-02-07 05:47

Hejsa!

Er der nogen, der ved hvor man kan downloade eller købe spillet Oswald?
I ved, det hvor man skal hoppe fra isflage til isflage med den der isbjørn - Mener det var med i Eleva2eren, dengang det kørte! Total retro-spil...

Accepteret svar
Fra : return

Modtaget 60 point
Dato : 08-02-07 06:45

det kan man her rul ned til Oswald http://members.fortunecity.com/taxman404/ggsside1.htm

håber du kun bruge det

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 08-02-07 06:47

Her er den...og en masse andre...et stykke nede af sitet

http://members.fortunecity.com/taxman404/ggsside1.htm

Ziggy99

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 08-02-07 12:23

Rigtig godt tips med den side med mange af de gode gamle spil. Jeg var spændt på om der kom noget svar.
Jeg takker for svaret, selv om det ikke var mit spørgsmål.
Det er efterhånden hvad man kan få hjælp til her på "KANDU".

Med venlig hilsen
hawaii7

Godkendelse af svar
Fra : LeanPean

Dato : 08-02-07 20:57

Tak for svaret return.

Kommentar
Fra : guccikitten

Dato : 13-12-07 20:14

Hej Alle sammen...

Når jeg dobbelt klikker på Oswald eller nogle af de andre spil, kommer jeg hen til en ny side, men indhold, men den siger at den side jeg fosøger at finde ikke blev fundet....

Hmmm nogle af jer der har nogen gode ideer??

Kommentar
Fra : lbkb

Dato : 22-01-08 21:32

Efter en del søgning rundt omkring på nettet, har jeg fundet spillet Super Oswald

http://home13.inet.tele.dk/Noerager/dlspil/downspil2.htm

Go fornøjelse