/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Billund-Madrid Tur/Retur
Fra : LeanPean
Vist : 1708 gange
100 point
Dato : 07-02-07 19:13

Hejsa!

En kammerat og jeg skal til Madrid og se landskamp i weekenden fra d. 23-25 marts 2007.

Vi skal derfor finde en billig returbillet derned med fly.

Det billigste jeg har kunnet finde er en tur/retur for 2200 kr. pr. mand. cirka.

Kan nogen finde det billigere og linke dertil, så belønnes det med 100 point.

Husk det SKAL være med afrejse fredag d. 23 marts og hjemrejse søndag d. 25 marts.

På forhånd tak!

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 07-02-07 19:30

Du behøver da ikke likke med 100 point.
Kan man svare gør man det. Vi skal jo hjælpe hinanden uanset antal point.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 07-02-07 20:17

100 point det er alt for lidt, jævnfør hawii7.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 07-02-07 20:32

Citat
Risskov Rejser til Pisa eller Madrid
Snup en ekstra storbyferie i de kommende måneder. Priserne er helt i bund. F.eks. Billund–Madrid retur fra kr. 1.399,-. Denne pris inkluderer både flybillet med Ryanair Billund–Madrid retur samt to nætter på hotel i Madrid.
Eller hvad med en tur til Pisa, som også er den hurtige vej til Firenze.
Rejserne fås hos Risskov Rejser på telefon 70 22 66 00.

http://www.bll.dk/nyhedsserv/nyhedsbrev-31-10-06.html#risskov

prøv at ringe til dem her - de plejer at kunne gøre underværker af og til

http://www.kilroytravels.dk/#

Kommentar
Fra : LeanPean

Dato : 07-02-07 20:48

Hawaii:
Jeg vil nu godt give lidt "Kandu-point", hvis jeg kan spare penge på turen. Men tak for venligheden, alligevel da. :)

---------------------------------------------------

Miritdk:

Jeg vil ringe til dem imorgen. Det lyder ihvertfald super godt. Jeg takker for svaret...
Hvis det er muligt at få rejsen så billigt, så får du naturligvis de 100 point... :)

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 08-02-07 00:22

Hej
Vi køber altid billig flybilleter fra
www.supersaver.dk
Du må godt prøve her. og held og lykke.
Hav det godt
mvh
pk2dk99

Kommentar
Fra : LeanPean

Dato : 08-02-07 05:29

PK2DK99:

Det var netop på www.supersaver.dk , jeg fandt billetten tur/retur til 2200 kr.
Det skulle gerne gøres billigere. Men tak for forsøget...

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 08-02-07 06:31

Du søger efter billetter på de tyske hjemmesider og har afrejse og hjemkomst fra eksempelvis Hamburg, så KAN der typisk være MANGE penge at spare

I sidste uges RABATTEN på DR1, kunne man fra lufthavnen i Hamburg komme til ROM t/r for 80 € ALT incl.

Det koster så en lidt brændstof at køre fra Billund til Hamburg...indrømmet, men alt i alt vil der stadig være en pæn besparelse ift at flyve fra danske lufthavne.

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 08-02-07 11:03

Overvej evt. at tage over København. SAS reklamerer med en pris på kt. 595,- hver vej. Prisen er inkl. skatter og afgifter

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 08-02-07 11:56

supersaver.dk er billigst......

Godkendelse af svar
Fra : LeanPean

Dato : 08-02-07 20:34

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-02-07 21:39

velbekomme