/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
e-mail
Fra : oleho
Vist : 474 gange
50 point
Dato : 07-02-07 17:39

hej
hvordan kan man lukke fuldstændig af for modtagelse af mails fra en given afsender?
spamfigther "gemmer" i "slettet post"; men det er ikke interessant:::: jeg vil overhovedet ikke høre fra vedkommende
mvh
oleho

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 07-02-07 17:50

Markér beskeden fra vedkommende, vælg "neddelelse" og "bolkér afsender"...

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 07-02-07 17:51

Skal vist på stavekursus...

Prøver igen:

Markér beskeden fra vedkommende, vælg "meddelelse" og "blokér afsender"...

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 07-02-07 17:56

Og hvis du fortryder alligevel - eller sletter den forkerte:

Funktioner - meddelelsesregister: Markér "fejlen" og vælg "fjern".

Kommentar
Fra : oleho

Dato : 07-02-07 18:09

du´r ikke
ender i "slettet post"
ysseven: ha mener du med det?
m(v)h
oleho

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-02-07 18:25

bruger du outlook express så:

gå i funktioner - meddelelsesregler - hvor afsenderen (mailadressen på vedkommende) er fra - og ned og markere hent den ikke fra serveren.

(dette kan så bevirke at din webmail bliver overfyldt hvis det er en der skriver meget - derfor gå ind på din webmail og bloker for vedkommende der også)

nogenlunde samme fremgangsmåde hvis du bruger ms outlook

bruger du tdc - så bloker afsender der - så slettes netop den mail automatisk efterhånden

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-02-07 18:26

nå ja - tdc eller andre der har en webmail hvor det er muligt

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 07-02-07 18:41

hvilken slags mail har du
hos hvem har du din mail

Kommentar
Fra : j.l.

Dato : 21-02-07 10:19

Prøv lige at køre Bul guard spamfilter, bruger det selv og det kan holde spammere langt væk,
jeg har prøvet mange forskellige spamfiltre men det er absolut Bul guard der er bedst