/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Trådløse høretelefoner
Fra : mapse
Vist : 764 gange
100 point
Dato : 07-02-07 10:40

Hejsa.

Jeg har fået en Creative Zen MP3 spiller - og er nu på jagt efter nogle gode trådlåse høretelefoner, som jeg kan bruge til at løbe med. Creative havde på et tidspunkt nogle trådløse back-head-phones, men det har de ikke mere - nu har de nogle, som er 2 løse høretelefoner med bøjle på. De siger selv, at de er ok til at løbe med, men kan ikke finde ud af, om de nu vil sidde fast på hovedet. Er der nogen af jer, der kan anbefale nogle trådløse høretelefoner, som egner sig til sport. Jeg vil helst ha' dem trådløse, da jeg synes den der ledning er rigtig irriterende - specielt om sommeren, hvor man ikke er "fyldt" med lommer i tøjet.

KH Mapse

Accepteret svar
Fra : stoph_adler

Modtaget 100 point
Dato : 07-02-07 12:22

Hej mapse.. :)

kender godt det med ledningen når man løber og sådan noget..
men jeg har lært at leve med det...

Men har fundet nogle høretelefoner (head-back selvfølgelig ;) )
ved ikk hvordan de er at løbe med, men kunne forestille mig at de var okay..

her er et link så du selv kan tjekke dem.. : http://www.pixmania.com/dk/dk/342827/art/creative/tradlose-hovedtelefoner-s.html?srcid=88

Godkendelse af svar
Fra : mapse

Dato : 10-04-07 13:27

Hej stoph_adler. Undskyld jeg ikke har kommenteret dit svar før nu

Men tusind tak for din hjælp. JEg har støttet mig op ad det du skriver med at du har lært at leve med ledningen, og har nu bestilt nogle Philips SHS8000 da de havde vundet en test i I Form. De kommer på torsdag - og så håber jeg det lige var det der manglede for at der kom gang i løbetræningen

Men tusind tak for hjælpen.

KH Mapse