/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Word - minimeret
Fra : mapse
Vist : 589 gange
100 point
Dato : 07-02-07 09:03

Hver gang jeg starter word op lægger den sig på proces-linien i en minimeret version. Jeg har haft problemet før, og fik løst problemet, men nu er problemet, at jeg ikke kan huske, hvordan jeg løste det - er der en der lige har de vise ord

Ha' en super dag

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-02-07 09:07

Højreklik på Word ikonet. Vælg nederst i menuen: 'Egenskaber' ... under rubrikken: "Kør"; vælger du enten 'Nomalt vindue' eller 'Maximeret'.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : me67

Dato : 07-02-07 09:10

Hej mapse.

1). Højreklik med musen på dit Word ikon.
2). Klik på "Egenskaber"
3). Klik på fanebladet "Genvej"
4). Sæt "Kør" til Normalt vindue.

Venligst ME67

Kommentar
Fra : mapse

Dato : 07-02-07 09:38

Hej Molokyle og ME67. Den står til "normal window" - men starter allivevel op minimeret

Kommentar
Fra : me67

Dato : 07-02-07 09:47

Hej mapse.

Er det kun Word den er gal med ?

Venligst ME67

Kommentar
Fra : me67

Dato : 07-02-07 09:51

Hej mapse.

Prøv evt. at sætte den til "Maksimeret" og tryk "Anvend".
Prøv så at starte Word op igen og se om det har ændret noget.

Hvis det er tilfældet - så prøv at sætte den til "Normalt vindue" igen og tryk "Anvend"
og se om ikke det så har hjulpet.

Venligst ME67

Kommentar
Fra : mapse

Dato : 07-02-07 10:05

Hej ME67 - det hele er prøvet Og det der er allerværste er, at jeg ved at det er en eller anden lille bitte åndsvag ting der er afgørende ..... jeg sidder også selv og bakser med det - og finder jeg svaret, så melder jeg lige ud herinde, hvis ikke du er kommet mig i forkøbet

Mange hilsener
Mapse

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-02-07 10:07

Prøv; når du har trukket vinduet helt ud med musen (..IKKE maximeret det), at klikke ALT+F4. Så lukkes vinduet og bør næste gang det åbnes, vises i den størrelse det var, da det blev lukket.

Hjælper dette ikke? Så har du måske lidt rod i din registreringdatabase? Rens den med dette lille gratis program og genstart:

http://www.download.com/TweakNow-RegCleaner-Standard/3000-2094_4-10628251.html

</MOLOKYLE>