/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Kan ikke søge i access
Fra : Fattig
Vist : 438 gange
100 point
Dato : 06-02-07 19:45

Hvad er der galt med mit Microsoft access program? Når jeg vil søge efter noget og aktiverer "Find næste". kommer der en meddelelse der lyder: Microsoft access er færdig med at søge gennem posterne. Elementet blev ikke fundet. Kan nogen hjælpe.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 06-02-07 19:47

Bare søg en gang til.....

Den kører fra START til SLUT på det den skal gennemsøge og hvis den er tæt ved slut starter den ikke forfra med mindre du søger igen...

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 06-02-07 20:44

Hej refi.
Nu ser det ud til at virke, det er meget længe siden at jeg har arbejdet med programmet. Jeg husker det som at, hvis jeg i en musikdatabase fx. ville søge på Kim Larsen, var det nok at søge på Kim. Men det skal altså være hele feltet der skrives.

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 06-02-07 20:53

Hallo refi.
Nu er det bare som det skal være, jeg skal jo nøjes med at søge på en del af feltet eller start af feltet.

Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 06-02-07 20:55

Tak for svaret refi.
Du fik mig godt nok på sporet igen.
Tak

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-02-07 21:26

Selv tak