/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
high speed stempel
Fra : emilemgp
Vist : 497 gange
39 point
Dato : 06-02-07 16:58

hej, hvor meget hjælper at high speed stempel fra protuna med 6 skyllekanaler? og er det optræket eller farten der bliver gjordt bedre?

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 06-02-07 17:02

Hvilken knallert er stemplet til?
Alle scootere bliver fremstillet som standard med High Speed stempel.

Kommentar
Fra : emilemgp

Dato : 06-02-07 20:56

det er til en puch maxi k eller uden gear

Accepteret svar
Fra : NoShyGuy

Modtaget 19 point
Dato : 06-02-07 21:10

Så mister den HK hvis du sætter et stempel i med huller i den ene side.
Det stempel skal kun bruges hvis man har en cylinder som er lavet til det. f.eks. en cylinder med membran.
Du bør hellere sætte en cylinder på uden plomb eller en tunudstødning.

Kommentar
Fra : emilemgp

Dato : 06-02-07 21:34

på min puch er blomben taget og der er tun udstødning, så kan den godt det?

Kommentar
Fra : emilemgp

Dato : 06-02-07 21:53

så du mener at jeg ikke skal bruge det? og hvor mange heste snakker vi om? altså kørings mesig?

Godkendelse af svar
Fra : emilemgp

Dato : 06-02-07 21:54

Tak for svaret NoShyGuy.

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 06-02-07 22:04

Den vil miste 1-2 hk, hvis den overhoved kan starte/køre.
Det der sker er at den blæse luften ud gennem hullet istedet for at suge det ind.
Hvis du vil ha smæk for skillingerne, så sæt en 45mm cylinder/topstykke på med membran indsugning.