/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
kazaa
Fra : janik
Vist : 422 gange
50 point
Dato : 10-01-03 21:48

hejsa
jeg har lige fået kazaa og downloaded nogle spil
og musik.
men jeg kan ikke få dem fra kazaa download siden til min brænder
hvad skal jeg gøre da jeg gerne ville have dem på cd???
MVH janik

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 10-01-03 22:01

Fyyy det siger du ikke ? Er du sikker på det du her har indrømmet skriftligt at have gjørt er lovligt ?

Hvis du har downloadet noget må det nødvendigvis ligge på din harddisk et sted.
Du skal så i dit brænder program vise den de filer du vil have med.
ISO og andre fulldisk formater kræver dit brænder program understøtter det. Det gør de fleste.

Mvh, Ke'Fir, m.a.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 10-01-03 22:04
Kommentar
Fra : zonker

Dato : 10-01-03 22:33

Master det er det med selv at finde ud af det......

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 10-01-03 22:38

Zonker
Tja... Jeg har ofte vist vej til christania

Kommentar
Fra : Random

Dato : 11-01-03 01:03

Hej janik
Går ud fra du har hentet nogle public domain spil og nogle lovlige mp3 filer. Dem må du naturligvis gerne hente og brænde ned på CD.

Hvis dine filer ender på .rar eller .ace, skal de først pakkes ud med winrar fra rarsoft.com.
Til filer med endelsen .bin og .cue er FireBurner det rigtige valgt.
Til filer med endelsen .ccd skal du have fat i CloneCD.
Og til filer med endelsen .dat skal du have fat i Nero Burning ROM.

De fleste Brænder programmer, har også typisk en Create AudioCD funktion, og så er det ofte bare at lave drag & drop med dine lovlige mp3 filer.

Håber det ku hjælpe lidt mere end de tidligere indlæg
Pøj pøj! Og pas på du ikke brænder fingrene ved CD brænding
Random

Kommentar
Fra : Random

Dato : 11-01-03 01:26

Hmmm måske jeg skulle læse spørgsmålet ordentligt inden jeg svarer. Doh!
Anyways kan du ikke finde en fil, så har windows da en udemærket søgefunktion, bare klik på Start knappen og vælg Søg, tast så en af de fil navne, du ik' ka' finde... så finder du sikkert også de andre filer der

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 11-01-03 07:05

Random

Forklar lige hvad manden skal bruge clonecd til ?
Hvad er sandsynligheden for at det ligger i ccd format ?
Tror du selv på den "snak" ?

Kommentar
Fra : Laebel

Dato : 11-01-03 10:06

Du skal gå ind i dit brænderprogram , find så det drev hvor du har Kazaa liggende på ,
dobbelklik på den , så skulle der gerne komme en boks der hedder my shered folder , dobbeltklik på den ,
og der skal de programmer der er downloadet ligge

Hilsen Jan

Kommentar
Fra : Random

Dato : 11-01-03 12:43

Hej Zonker, det var jo hele 3 spørgsmål på en gang! Det går virkeligt ikke... Og dog!

"Forklar lige hvad manden skal bruge clonecd til ? "
Skal han bruge for den sandsynlighed for, at det ligger i ccd format.

"Hvad er sandsynligheden for at det ligger i ccd format ?"
Ingen anelse, det er du måske bedre til at svare på..?

"Tror du selv på den "snak" ?"
Den snak at det drejer sig om lovlige filer... Næppe sandsynligt. Men dømmer ham ikke på den baggrund, og lader derfor tvivlen komme manden tilgode.

Opfordrer på ingen måde til noget ulovligt, om manden har filerne på sine CD'er eller sin HD, gør det vel ikke mere eller mindre ulovligt... Advarer tilmed underforstået manden om, at ham ka brænde fingrene på det... Specielt er det vel ikke så smart at bruge KaZaA, hvis det altså skulle ske, det var noget ulovligt han hentede.

Accepteret svar
Fra : DivX

Modtaget 50 point
Dato : 21-01-03 21:34

Til : Random

Har lige en indskydelse angående NERO Burning ROM, hvilket er et super brænde-program..!!

Det kan GODT brænde CUE/BIN-filer (CUE-filen er en informationsfil til BIN-filen) filer... Men IKKE DAT-Filer, desuden har det også sit eget format, nemlig NRG

Kommentar
Fra : tjaland

Dato : 17-04-03 17:33

Altså her er et tip og hvordan du skal gøre det!

For det første skal du ikke ligge spil ned på en cd fra kazaa fordi at den virker godt når du spiller den på computeren men når den er ligget ned på en cd mangler der næsten altid en fil eller to men musik er det helt godt bare pas på!!

Tjaland

Kommentar
Fra : tjaland

Dato : 17-04-03 17:34

Altså her er et tip og hvordan du skal gøre det!

For det første skal du ikke ligge spil ned på en cd fra kazaa fordi at den virker godt når du spiller den på computeren men når den er ligget ned på en cd mangler der næsten altid en fil eller to men musik er det helt godt bare pas på!!

Tjaland

Kommentar
Fra : tjaland

Dato : 17-04-03 17:34

Altså her er et tip og hvordan du skal gøre det!

For det første skal du ikke ligge spil ned på en cd fra kazaa fordi at den virker godt når du spiller den på computeren men når den er ligget ned på en cd mangler der næsten altid en fil eller to men musik er det helt godt bare pas på!!

Tjaland

Kommentar
Fra : ZnoWmAN

Dato : 24-04-03 18:28

Det kommer an på hvilket brændeprogram du har... Jeg har selv Nero 5.0, der r d rimeligt nemt at finde ud af.

Du ka oxo bare ligge d ud på skrivebordet og så når du ska brænde d ka du bare ta d lige fra skrivebordet!!

Hilzen
ZnoWmAN

Kommentar
Fra : goboo

Dato : 11-05-03 03:21

Du går ind i tools, og derefter action. der efter traffic. Du ændre hvor du vil have din downloads liggende. Så starter du dit brænder program op og går ind og henter alle filerne ned til en audio cd...

Held og Lykke........

Godkendelse af svar
Fra : janik

Dato : 11-05-03 11:39

Tak for svaret DivX.