/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Sputnik på Media Center(Vista)
Fra : terranigma
Vist : 826 gange
180 point
Dato : 05-02-07 22:50

Jeg har fået Vista Ultimate, og vil nu gerne bruge Vistas Media Center til at modtage TV2 Sputnik på.

Jeg har læst, at der er præinstalleret links til Sputnik i den danske udgave, men jeg har anskaffet mig en engelsk.

Hvordan får jeg tilføjet sputnik til mit Media Center?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-02-07 00:19
Kommentar
Fra : terranigma

Dato : 06-02-07 23:48

Det hjælper mig desværre ikke så meget... jeg har ingen problemer med at individualisere min media player, jeg mangler blot en metode til at tilgå sputnik fra media center... der er jo ingen links eller lignende...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-02-07 00:12

Skal du ikke bare indtaste et postnummer ??

Kommentar
Fra : terranigma

Dato : 07-02-07 10:19

Postnummer? Det forstår jeg ikke...

Jeg kan sagtens se sputnik via Internet Explorer 7 og Media Player i Vista, men jeg vil godt have det overført til Windows Media Center (i Vista), så jeg kan styre det 100% fra min Xbox.

I den danske udgave skulle der allerede være et link i Media Center, men i min er der ikke :p