/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
HURTIG HJÆLP (puch maxi)
Fra : emilemgp
Vist : 679 gange
50 point
Dato : 05-02-07 21:16

hej alle, står og mangler et nyt stempel, men er itvivl om vilken hjemmeside hvor man får det beste kram, af disse hjemme sider her under: må gerne gå lidt stærk da jeg skal bestille iaften eller imorgen tidlig, tak for hjælpen på forhånd.

hjemme sider:
- protuna
- scooter-dele
- eller nået helt andet

og hvis i ved det, så er jeg i tvivl om hvad der er beste at køre med af et stempel med 6 skyllekanaler eller at med 4 sky.. og 2 booster kanaler tror jeg nok de hedder TAK.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-02-07 21:28

T.Hansen

Kommentar
Fra : narhat

Dato : 05-02-07 21:31

køb hos protuna der får du den bedste kvalitet

med hensyn til skyllekanalerne ved jeg ikke hvad er bedst.

Kommentar
Fra : emilemgp

Dato : 05-02-07 21:33

jamen en sigre at det i thansen går i stykker efter en uge, og min maxi er ikke helt lovlig så den tage nogle omdrejninger

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 60 point
Dato : 05-02-07 21:37

Har aldrig haft problemer med t hansens men det er jo min mening

Kommentar
Fra : emilemgp

Dato : 05-02-07 21:42

okay, men yder de også godt? vil måske også købe derfra men hvor meget hjælper et tun stempel? i forhold til std, feks hos thansen?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-02-07 21:43

Kan jeg ikke svarer dig på

Godkendelse af svar
Fra : emilemgp

Dato : 05-02-07 21:45

Tak for svaret Sunowich.

Kommentar
Fra : narhat

Dato : 05-02-07 22:01

et størrere stempel giver mere power (bundtræk)

Kommentar
Fra : emilemgp

Dato : 05-02-07 22:09

når man køber et stempel det der high speed stempel inde på protuna. følger der så også stempel ringe og det andet der er vist på billedet med?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-02-07 23:12

Ja der følger altid stempelringe med måske også en tværpind eller ihvertilfælde låseringe
Mvh Sune