/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
2 Spg om Windows Vista
Fra : Surf
Vist : 577 gange
200 point
Dato : 05-02-07 17:41

Jeg ahr 2 spg om windows vista

1. I en video jeg så. var der en der gjorde noget så hans bagrund pludselig begyndte at kom til live. det var mens han forklaret en hel masse om vista

Han kaldte det vist nok for dreamscreen

Så hvor kan man hente det henne

2. ja jeg har download nforce vista beta driver. men hvordan installeret man de driver når man har fået vista installeret på sin com

Jeg har prøvet det der stod der. men den vil ikke ta ogen af driverne driveren

Og ved i om der kommer nye nforce drive til vista ????

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 05-02-07 19:10

Kom nu og hjælp mig for hulen da hmmmf

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-02-07 20:23

- Ubesvarede 32
- Besvarede 68
- Annullerede 130
- Slettede 1
Ialt 231

Der tror jeg ikke kommer meget hjælp.....

130 ANNULEREDE ??????????

Du sætter ikke særlig pris på hjælp......

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 05-02-07 21:28

Nogen der vil hjælpe mig please

Kommentar
Fra : me67

Dato : 05-02-07 21:30

No way "Surf"

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-02-07 21:32

Jeg gider heller ikke at svare

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-02-07 21:35

32 ubesvarede ....Buhhhhhh Du må hellere skynde dig at annulerer

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 05-02-07 21:35

de 130 spg der for det første ikke komme nogen svar der ku hjælpe mig. og for det andet var meget gamle spg som ingen ville svare på mere

så please kom nu og hjælp mig

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 05-02-07 21:45

Jeg kan jo gentage mig selv....
http://www.kandu.dk/Spg92886.aspx#1009753

Til sidst i tråden gider du ikke engang selv følge tråden op.....den er godt nok ikke annulleret (endnu)

I denne tråd har du fået fuldgyldige svar:
http://www.kandu.dk/userhist.aspx?uid=11159
- men annullerer alligevel...

Og der er mange af den slags spørgsmål fra din side, surf. Nogle gange kræver et godt svar også både uddybelse, og engagement fra din side!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-02-07 21:55

Man kan jo håbe at ti-øren begynder at falde for de brugere der bare mener de kan gøre som det passer dem

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 05-02-07 22:32

Jamen hvis i ikke vil hjælpe mig. må jeg kontakte folket bag kandu.dk så de kan fortælle jer at i alligevel ligesågodt skal hjælpe mig. og ikke lukke mig udet på grund af jeg har annuleret nogen spg som var for gamle og ikke nogen vil svare på mere

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-02-07 23:45

Har du adressen ???????

Ellers får du den gerne

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 06-02-07 00:44

Nej nu bli'r jeg altså bange!

>>Surf<< for pokker - synes du selv du har gjort en indsats for at få afsluttet spørgsmålene? For mig at se, har du blot ladet stå til...... endnu engang vil jeg gentage mig selv:
"Nogle gange kræver et godt svar også både uddybelse, og engagement fra din side! "

til dit spørgsmål 1:
Det hedder Dreamscene - og en enkelt søgning på google havde ledt dig til dette torrent link.
http://www.mininova.org/tor/554848

til dit spørgsmål 2:
http://www.nvidia.com/object/driver_installation_hints.html

- og ja, selvfølgelig kommer der nye/opdaterede drivere...men hvornår ved kun nvidia.

Og nu skal du f#%deme ikke komme og sige, at du ikke fik hjælp!

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 06-02-07 01:11

http://www.itsvar.dk/doctor/thread.aspx?id=152745
se svar 09-12-07 kl.- 21:29:50
hvorfra jeg citerer:
Citat
du er godt nok storslem (tror jeg nok det hedder) - 130 annulerede spørgsmål

http://www.kandu.dk/userhist.aspx?uid=11159

Heller ikke der, er du særlig taknemlig (staves vist nok sådan) overfor brugere der prøver at hjælpe.

...det taler vist for sig selv

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 06-02-07 01:16

berpox. har kun nogen få ord til dig. tak det hjælp da noget

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 06-02-07 01:24

Jamen velbekomme..... så mangler du bare at uddybe dit spørgsmål 2. Hvorfor lykkes det ikke at installere? Hvilke fejlmeddelelser får du, hvis du altså får nogen? Passer hardware og drivere sammen?

- og ikke mindst: Når spørgsmålene er så forskellige, så var det nok en god ide at oprette to forskellige spørgsmål på Kandu.

Til sidst - så kunne det jo være rart, om du gad at acceptere brugbare svar, og selv deltage i løsningen fremover. Både her, og på ITsvar. Det tror jeg du vil glæde mange ved at gøre. Det giver goodwill.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 06-02-07 19:28

DU KAN DA SAGTENS FÅ HJÆLP.

BARE LAD VÆR AT BRUGE vISTA