/ Forside/ Interesser / Helbred / Sorg & Krise / Spørgsmål
10  clou 510
Finde sin / egen sjæle-fred
Fra : disken
Vist : 802 gange
50 point
Dato : 04-02-07 20:12

Nogen der har et godt råd til, ??? målet.

Har forsøgt mig frem, men ingen at snakke med.
Psykia´trien er tilgivet - de gør INTET.
Bortset fra at LOVE en masse, de ikke har ret til/
eller andet, under dagens lovgivning...

Familien, skal man nærmest være venlig at BESTILLE en tid med.
Opgiver dem......

Har en ''møgkat'' som i sikkert ''IKKE'' ved.
Og den får det sgu GODT, når jeg ikke er mere...
Den er enearving, med beføjelser, og dem skal vi ikke ind på NU - ODER.

Men hvordan F_____ og alt det andet, finder jeg selv fred-
i mit sind, og alle mine ''gamle'' gerninger.

Jeg kan ikke rende rundt og sige SORRY,,,,
og VIL DET HELLER IKKE.

Men jeg kan efter-hånden ikke sove mere for de tanker.
Altså de mennesker, jeg MÅSKE har såret/ gjort ondt.

Jeg har hele mit liv - levet det som det kom/ er
Brækkede knogler- Politi og lignende,
men har aldrig gjort ''dyr'' fortræd, der ikke fortjente det...
og fortryder ''kun et par ting'' eller 1-2-3-4-5------

Og det er DEM, jeg ikke kan finde fred med.
Ikke dyrene, men ''menneskelige dyr''
Selvom de IKKE fortjener noget fra mig, eller andre.

Da jeg sidst blev opereret, blev jeg spurgt, hvem skal vi ringe til

Der kunne jeg ikke- rigtig svare, da katten ikke tager TLF

Citat
Men hun er sgu tankelæser, katten kom. [sol]

Får MASSER af tabletter, men hvorfor tage dem.
De løser ikke problemet, kunne de SÅ BARE bedøve dem/ mig, men NEJ
Det gør de også, hvis jeg tager mange nok.

Men så kommer der JO, et andet spørgsmål,
JEG ELSKER LIVET = DET JEG HAR
SÅÅÅÅÅÅÅ den vil jeg ind på,///!!!!!!
muligvis af angst over at skulle VÅGNE op, og have DUMMET MIG, igen...

Og skægt nok, så ved jeg sg_, hvad mit problem er.
OG DET ER IKKE = men livet spidsfindigheder/
eller- hvad man kalder sådant.
Men hører gerne fra andre, der muligvis har været turen - ? igennem.!!!

Beklager, hvis den skulle have været under en kategori der hedder MS eller andet.
Man tager livet som det disker sig, MEN........???? med grænser PÅ

Forvent ikke at jeg svarer i dag, da jeg gern vil have LOV til
at tænke - på - HVAD har jeg nu lavet, siden der kommer
svar til et spørgsmål - jeg har oprettet.

Mvh

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-02-07 20:15

Og skægt nok, så ved jeg sg_, hvad mit problem er.
OG DET ER IKKE = men livet spidsfindigheder/
eller- hvad man kalder sådant.

Det er BETALINGS - læger o.s.v . jeg tænkte på.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-02-07 20:34

Mens VI er igang - så kommer der alletiders FILM på
DK - Das BOTT.

For dme der ikke lider af klaus-strofobi.

Mjiauwwwwwww.
Sieg

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-02-07 20:53

Hård fysisk træning/arbejde er god medicin.
Ikke tastaturmaraton.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-02-07 21:02

Der er mange muligheder rundt omkring f.eks http://www.vaeksthojskolen.dk/

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-02-07 21:12

f.eks
Citat
30. april 2007 – 13. maj 2007 med start kl. 1330 (2 uger)
1. At være dig selv, og holde af dig selv, som du er, er en kilde til livsglæde og energi.
2. At pleje ideen, om at du bør være et overskudsmenneske, kan skabe underskud på energikontoen, når sammenligningen ikke falder ud til din fordel.
3. At kværne rundt i den mentale rille om din egen og/eller andres uduelighed skaber, efter lang tids praksis, livslede.
Forbered dig på forandring, for du skal træne i udvikling af den første og i nedprioritering af 2 og 3. Underviser i dette emne er Cheyenne Langkjær. På kurset underviser også andre af skolens lærere ud fra skolens værdigrundlag.

Fra: http://www.vaeksthojskolen.dk/

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-02-07 21:25

Citat
Hård fysisk træning/arbejde er god medicin.
Ikke tastaturmaraton.

Har masser af arbedjde til dig...
Men Jeg får sikkert PROB med noget, der hedder fagforening.

men pæn timeløn/ vogn hjem....
Det ender sgu da bare i druk - med en betalt DITTO hjælper.
Men SÅ er jeg, JO ikke bedre- end dig.
Fed metode - men tvivler på sammen-arbejdet,
det kunne fortsætte.
Tænk hvis jeg gav dig et TRÆ / andet - i nakken.

MEN SOM MENNESKE, DER INTET FORLANGER, så er du meget velkommen.
Skal du have kaffe/ the, har jeg ikke andet end,- Medova/// til kattebrug O_S_V

TROR JEG GLEMTE AT NÆVNE EN lille TING,
HADER MENNESKER,,, SKAL MAN SÅ PÅ SKOLE.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-02-07 21:36

Hej Disken

Mit forslag:

Kontakt en psykoterapeut, som kan hjælpe dig med at finde ud af, hvordan du skal tackle tingene.

Med den rette terapeut, er det en stor hjælp! You know - kemi og sådan mellem jer. Man fungerer jo ikke lige godt med alle mennesker. Alt for mange lader sig skræmme, hvis de har fået en terapeut, som de ikke kan lide - det kan være svært at skulle skifte terapeut, men det meget vigtigt, at I taler 'samme sprog'.

Du skal tilgive dig selv for at komme videre.... få tekniker til det hos psykoterapeuten.

Hanne

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-02-07 21:36

CLAN<_______ du er bandlØST.

Sorry JEG lige glemye dig__
Håber du er særdeles

Men har ikke rigtig haft kontakt med andre end dyre/ menneske-læger.
de sidste 25 - 35 år
Så hvorfor ændre på noget.
Og dette har virket FEDT nok !!!!!!!!

Så at skulle til at snakke med et menneske, der er SÅ
SKIDE forstående- GLEM det.

Entetn er jeg en skiderik, eller også forsøger jeg at fortryde = MÅSKE
men inderst inde, er jeg jeg BARE et normalt ????
der forsøger at gøre NOGET LORT GODT IGEN.....

Men kan det ikke,
DET ER DET, der kan fukke mig,
Som dem der kender mig, jeg er det BEDSTE og mest trofaste menneske
der findes, indtil jeg bliver RØVRENDT......
OG FOR IKKE DER SKAL VÆRE FOR MANGE misser.
SÅ ER DET MIT PRIVATLIV_____JEG SKRIVER OM,

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-02-07 21:40

MOSTER_______
Skal have 40 smøger = på engang
og katten skal taæskes

Masser af arbejde,,,,,,,

Hej

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-02-07 22:25

BEE glad...........

Enten sletter i min hjerne,
eller linkene er døde/ TOT Mandag middag

http://www.sendspace.com/delete/mc8jeq/admbb
Donde Esta Mi Amor.Mp3
http://www.sendspace.com/file/c1ft68
http://www.sendspace.com/delete/c1ft68/t871b
En til miridtdk, der ikke er hjemme mere.
Tager ikke fonen mere, den sidst kostede PENGE
.
Men resten kan vel findes på min anden profil =
sofus.dk / eller smxxx........
Go HJUL............
Enya - Adeste fideles_newestmp3s.mp3
Size: 5MB |
http://www.sendspace.com/file/y3bqly
http://www.sendspace.com/delete/y3bqly/7fyxr

Brain Confusion (For All The Lonely People).mp3
Size: 5MB |

http://www.sendspace.com/file/has1cj
http://www.sendspace.com/delete/has1cj/7pub5

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-02-07 22:26

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-02-07 23:10

For at få hjælp, skal du selv ville hjælpes!

Pøj pøj!

Hanne

Kommentar
Fra : disken

Dato : 05-02-07 04:45

Citat
30. april 2007 – 13. maj 2007 med start kl. 1330 (2 uger)
1. At være dig selv, og holde af dig selv, som du er, er en kilde til livsglæde og energi.
2. At pleje ideen, om at du bør være et overskudsmenneske, kan skabe underskud på energikontoen, når sammenligningen ikke falder ud til din fordel.
3. At kværne rundt i den mentale rille om din egen og/eller andres uduelighed skaber, efter lang tids praksis, livslede.
Forbered dig på forandring, for du skal træne i udvikling af den første og i nedprioritering af 2 og 3. Underviser i dette emne er Cheyenne Langkjær. På kurset underviser også andre af skolens lærere ud fra skolens værdigrundlag.

Der er sikkert NOGET omme´t

Velværd er dyrt, men !!!!!!

Sorry

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-02-07 06:15

disken
kaffe er ok
Man kan bo ude på prærien som jeg, frit for irriterende
mennesker.
Her kan man holde afstand uden risiko for et træ i nakken.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-02-07 14:59

Disken - du kan godt nå at tilgive dig selv endnu............................hvis du vil altså.
Du behøver ikke rende rundt og sige undskyld til mennesker som du evt. har krænket.
Men du er nødt til at have balance i gerningerne. Så det som ikke er så godt, må opvejes af noget tilsvarende godt. Og hvis det bare er dig, som skal i balance, så behøver det
ikke absolut at være de samme som du ikke var så rar overfor.
Det er altid muligt at komme i balance.................men for nogen kan det tage et stykke tid.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 05-02-07 15:02

Disken, -dit problem er nok sammensat af flere......

Men du får ikke hul på nogen af dem før du beslutter dig for at holde op med at drikke...
Sådan er det bare. Der er ingen, der kan hjælpe dig før du træffer den beslutning.

Men HVIS du beslutter dig for at holde op. Og HVIS det lykkes for dig (det er ikke let), så er det absolut til at komme videre i dit liv UANSET hvad du har lavet, hvem du har generet og hvor skidt du ellers har det. Du VIL kunne få det bedre og lægge dine ulykker bag dig!

2½ år har jeg selv brugt efter min mors død. Tid hvor der kommer bølger af sorg, vrede, fortrydelse, anger, tab og minder, -mest forfærdelige minder. Minder, der gør ondt. Hvis JEG drak, så ville jeg være død nu.

Men det, jeg ville sige er at vi allesammen kommer ud for skæbnesvangre ting i løbet af livet. Ting, som ikke bare kan parkeres mens vi skøjter videre med en øl i hånden. --Men det er vist det du prøver på.

At du har det skidt nu er jo ikke fordi du har været usædvanlig ond eller slem eller noget i den stil. Vi laver ALLESAMMEN ting som vi fortryder.
For dig hober tingene sig op fordi du forsøger at drikke dig væk fra dem. Det kan man ikke. Tingene dukker op som minder når man bliver mere ædru igen.

Annuller spørgsmålet
Fra : disken