/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
puch vil ikk' starte
Fra : puch-drengen
Vist : 428 gange
45 point
Dato : 04-02-07 18:41

Hej min puch maxi 2 gear vil ikke starte tror det er tændrøret den er gal med eller platinerne men hvad skal målene være på de forskellig ting?

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 04-02-07 19:48

Har du hældt benzin på den?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-02-07 21:07

Er der gnist i tændrøret hvis du holder det mod stel og prøver at starte??

Kommentar
Fra : puch-drengen

Dato : 04-02-07 21:14

der er benzin på den men der kommer ikke nogen gnist tror det er afstanden mellem gnist punktet men aner ikke hvad målet er...

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 04-02-07 22:22

prøv at skifte tændrøret, eller bare at skrue tændrørshætten af og sæt kablet direkte på topstykket.
Er der gnist, så er det tændrøret som er defekt.

Kommentar
Fra : puch-drengen

Dato : 05-02-07 14:47

Jah okay kan jeg godt prøve men jeg har et søgeblad så jeg der hvor der kommer gnist midt imellem kan sætte det rigtige mål men nogen der kan fortælle mig hvad målet er? det er må også godt være forslag til hvad jeg ellers kan prøve

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 05-02-07 16:53

0,6-0,7

Kommentar
Fra : Puch1

Dato : 05-02-07 18:12

hvorfor prøver du ikke at skifte tændrør først. Det plejer at være det der er galt.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-02-07 21:21

Det er nok nærmere platinerne da afstande bliver mindre med tiden da den klods der kører på akslen bliver slidt Hvis der ligefrem er brændt noget materiale fra den ene kontaktflade til den anden skal du ofre nogle nye og en ny kondensator hvad afstanden lige er ka jeg ikke lige huske
Mvh Sune
PS. Hos Køsters forlag kan du få en bog med data

Kommentar
Fra : puch-drengen

Dato : 06-02-07 16:43

hvem er Køsters ? er der en hjemmeside til dem? kunne godt tænke mig det...

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 08-02-07 00:54

Har du prøvet at binde en snor fast i en bil og så lade den trække dig i gang? Det plejer at vrke hver gang - bare bliv ved længe nok, så starter knallerten og fejlen går væk bagefter.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-02-07 08:39

Her er et link til dem http://www.kosters.dk/
Vh Sune
Flash. er du nu på syre igen Man blir sku lidt træt af dig i længden............... øhh er det noget du har tænkt over ?????

Kommentar
Fra : puch-drengen

Dato : 09-02-07 20:32

Tak... HAr lige fået nyt tændrør hjem og platiner og kondensator så nu håber jeg snart den duer

Kommentar
Fra : klamtango

Dato : 10-02-07 20:19

t-hansen har et reservekatalog der er alle data i den og er gratis

Kommentar
Fra : puch-drengen

Dato : 18-02-07 20:02

gider du at sende helt præcis link på kataloget?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-02-07 08:15

Hvis det et til mig du mener? trykker du på kontakt på køster forsiden, så kommer et nyt vindue frem hvor du kan skrive mærke årgang og model så søges der og du får et svar om det er noget de har og det er det som regel
Mvh Sune hav en god dag

Kommentar
Fra : klamtango

Dato : 20-02-07 16:59

t hansen har det i butikken