/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Tryk På tshirts
Fra : kaffepause
Vist : 559 gange
50 point
Dato : 04-02-07 18:30

Hej ved ikke om jeg har lagt emmenet det rigtige sted men vi prøver
søger en trykker der kan lave billige tshirts med tryk på ryg og bryst i 1 farve
det handler om ca 10 thsirts til af starte på ..

håber der er nogen der kan hjælpe

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-02-07 18:47

De gule sider har mange "Trykkere"

Kommentar
Fra : klemme2006

Dato : 04-02-07 19:01

Startomkostningerne er tit store på tryk. Skal det ikke holde, men er bare bruges en gang eller to, er mange fotohandlere leveringsdygtige

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 04-02-07 19:30

Hvis det skal være billigt, så lav nogle farveprint af motivet og stryg det på med et strygejern.

Det er det billigste og det materiale du skal bruge koster ikke ret meget.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-02-07 19:34

Hvad med: http://www.nettotryk.dk/index.html?gclid=CLes6ZKtlYoCFQtEVgods1lJhg&lmd=39080.510613
T-SHIRT MED TRYK FRA 21,- KR. ved 5 stk. ( navnetryk )

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 04-02-07 22:09

Kontakt evt. http://www.specialbutikken.dk/
- vælg nederste linie i venstremenuen

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 05-02-07 09:01

Hvis det var mig, så til at starte med ville jeg også gøre det selv.

Skal i så have flere, så kan man lade dem trykke.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 05-02-07 10:06
Kommentar
Fra : LuckyChub

Dato : 15-03-07 23:11

Jeg ville vælge at bruge "30eren". Det kan nok findes lidt billigere et andet sted, men til gengæld er det en supergod kvalitet og de har et meget stort udvalg i både modeller og farver.
http://www.30eren.dk/