/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
byggeri nyt hus
Fra : lexiben2
Vist : 636 gange
50 point
Dato : 04-02-07 18:04

Søger link til: priser, ros og ris, fra personer der har fået bygget nyt hus, gerne om bygmestre der kan bygge i Struer.
M.v.h. Lexiben

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-02-07 18:12

Nu skriver du ikke hvilken slags hus du har i tankerne, men er det er træhus, kan jeg meget vamt anbefale Skovbohus. Mine forældre har fået bygget et, og de har kan overhovedet ikke sige noget negativt. Alle aftaler og priser blev overholdt

http://www.skovbohuse.dk/Default.asp?ID=406

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-02-07 21:30

Kender ikke så mange byggefirmaer.....

Men du kunne da bruge ventetiden på at lukke dine 4 år gamle spørgsmål som er besvaret....

Så hjælper DU kandu....

- Ubesvarede 10
- Besvarede 3
- Annullerede 0
- Slettede 0
Ialt 13

Accepteret svar
Fra : sybil3

Modtaget 50 point
Dato : 05-02-07 00:03

Hvilken type hus skal du bygge?

hvorlangt i forløbet er du?

www.arkitekthjælpen.dk

Har du læst

Den private bygherre (senere skal du også læse AB92 for praktikere)

for erfaringer med byggefirmaer skal du finde de to sider (byggeside.dk og voresbolig.dk)

Michael

Kommentar
Fra : lexiben2

Dato : 05-02-07 15:36

yes refi

Kendte en pige der kadte mig Nils travlmand,

jeg vil lige gøre noget ved sagen!!!!

M.v.h. Lexiben

Godkendelse af svar
Fra : lexiben2

Dato : 05-02-07 16:03

Tak for svaret sybil3.