/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
ny motor puch monza
Fra : narhat
Vist : 1858 gange
245 point
Dato : 04-02-07 17:35

Er der nogen der ved hvor man kan købe en ny motor (eventuelt som samlesæt) til en puch monza 3/4 gear?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 04-02-07 18:11

Du kan kun få til Maxi, ikke Monza
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : narhat

Dato : 05-02-07 12:10

er du sikker. det kan jo godt være et eller andet sted, det behøver jo ikke være i dk

Kommentar
Fra : Puch1

Dato : 05-02-07 18:08

Du kan købe en helt ny blok på www.west-import.dk gå ind under puch monza, så skal du nok finde den.Men gearkasse og alle indre dele må du selv købe ved siden af. Men til gengæld er denne motor ikke slidt.

Ellers prøv http://www.blocket.se/li?q=puch&ca=23_14_s&th=1&c=0&w=3 eller http://search.ebay.de/puch-motor_W0QQfromZR8QQssPageNameZWLRS

Held og lykke :)

Kommentar
Fra : narhat

Dato : 05-02-07 21:23

west-import er et godt forslag, men ikke lige det jeg havde forestillet mig

Kommentar
Fra : narhat

Dato : 06-02-07 14:00

kom nu, der må da være nogen der ved noget

Kommentar
Fra : Puch1

Dato : 06-02-07 16:05

Skal den være ny, eller brugt?..

Kommentar
Fra : narhat

Dato : 07-02-07 18:13

ny

Kommentar
Fra : Puch1

Dato : 07-02-07 22:18

Det er jeg 110 % sikker på at det vil du ikke kunne. De findes simpelthen ikke nye mere. Det eneste du kan gøre er at finde en rigtig god brugt motor.
Hvorfor skal den også være ny ?

Kommentar
Fra : narhat

Dato : 08-02-07 21:34

så er jeg sikker på at den er 100% i orden

Kommentar
Fra : narhat

Dato : 11-02-07 23:01

er der virkeligt ingen der har nogle forslag? lukker nok spørgsmålet om et par dage hvis der ikke er nogen der ved noget.

Kommentar
Fra : Puch1

Dato : 12-02-07 18:13

Du kan sagtens købe en brugt motor som er 100 % i orden. Jo mere den koster jo bedre er den..
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=47812406.
Hans nummer kan jeg gi dig hvis du er intra i den,men så snakker vi 100% intra, da jeg ikke har købt adgang til dba for at andre kan bruge det.

Annuller spørgsmålet
Fra : narhat

Dato : 01-03-07 18:31

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål