/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Udstødning til VZ800
Fra : Franko
Vist : 1817 gange
50 point
Dato : 27-08-01 12:49

Jeg har i lang tid ledt efter en ny udstødning til min Marauder VZ800 da den helst skal lyde af lidt mere...
Jeg har fundet nogle Laser-potter til en ca. 3000 kr. som er fede, men jeg er også lidt til Cobra's!

Er der nogle derude der ved om dette er noget man kan skifte selv? Er det "bare" at tage de gamle af og sætte de nye på? Er det ene sæt bedre end det andet? Skal for-rørerne også skiftes?

Er der til sidst nogen, der har en helt anden idé til at at få den til at lyde af lidt mere?

Thanks!

Franko

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 50 point
Dato : 28-08-01 11:10

"Franko" <Franko.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:sxpi7.18349$3q.576639@news010.worldonline.dk...
> Jeg har i lang tid ledt efter en ny udstødning til min Marauder VZ800 da
> den helst skal lyde af lidt mere...
> Jeg har fundet nogle Laser-potter til en ca. 3000 kr. som er fede, men
> jeg er også lidt til Cobra's!
>
> Er der nogle derude der ved om dette er noget man kan skifte selv? Er
> det "bare" at tage de gamle af og sætte de nye på? Er det ene sæt bedre
> end det andet? Skal for-rørerne også skiftes?
>
> Er der til sidst nogen, der har en helt anden idé til at at få den til
> at lyde af lidt mere?
>

Da jeg købte min VZ'er, fik jeg sat en laser-potte på med det samme.
Forhandleren justerede ikke karburatoren i den forbindelse, så du skulle
altså kunne montere den uden problemer. Du skal ha' den på rullefelt, hvis
den skal finjusteres (iflg. min forhandler).
Lyder forresten rimelig fed nu; men overvejer og fjerne et par fløjter....

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.
www.daikihaku.dk, en uovertruffen kampform.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-08-01 20:13

Prøv at spørge på SCCD's forum, jeg ved der er flere Marauder ejere der har
skiftet.
Adressen er http://www.suzuki-chopper.dk/forum

jd

"Franko" <Franko.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:sxpi7.18349$3q.576639@news010.worldonline.dk...
> Jeg har i lang tid ledt efter en ny udstødning til min Marauder VZ800 da
> den helst skal lyde af lidt mere...
> Jeg har fundet nogle Laser-potter til en ca. 3000 kr. som er fede, men
> jeg er også lidt til Cobra's!
>
> Er der nogle derude der ved om dette er noget man kan skifte selv? Er
> det "bare" at tage de gamle af og sætte de nye på? Er det ene sæt bedre
> end det andet? Skal for-rørerne også skiftes?
>
> Er der til sidst nogen, der har en helt anden idé til at at få den til
> at lyde af lidt mere?
>
> Thanks!
>
> Franko
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : krogmc

Dato : 08-11-01 11:14

Hej Franko

Hvorfor ikke kigge lidt på Supertrapp / Kerker udstødninger til din cykel, det er Supertrapp man bruger på HD. Og den lyd kender du vel.
Prisen er den samme her i DK som i Tyskland, men der er kun en forhandler i DK.

Venlig hilsen
Krog

Kommentar
Fra : aic

Dato : 22-01-02 15:48

Der er kun en udstødning til en VZ800 der dur, men den er også den dyreste, men absulut den bedste. Det er en Svensk Udstødning, prøv at se på www.raask.se

Venlig hilsen
Alfred

Godkendelse af svar
Fra : Franko

Dato : 21-02-02 13:03

Tak for svaret BorreBoy.