Superpoint : 136

Medlemsdato : 08-08-2003
Seneste login : 03-10-2006
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

Hej!
Jeg skal skynde mig at fortælle jer, at jeg ikke er 100% dansker :), så hvis der er stavfejl her, så skal I bare være "skide ligeglad"...Jeg synes selv, at det behøver hellere ikke at være dansker for at kunne deltage i forskellige aktivitet her på siden.

Jeg har arbejdet med Delphi i flere år i KBH, nu bor jeg i Aalborg sammen med min kone og mine børne.

Jeg elsker at programmere og kan gøre det dagen lang uden problem, desuden har jeg også fugler som også er en del af min hverdag.

Jeg vil meget gerne lære flere af jer som har samme interesse at kende evt. deltage i stort projekt.

Skriv gerne til mig hvis I går derude med sammen tanker. Det glæder mig meget hvis jeg kan lære flere af jer at kende. Kan I så have det sjovt derude...

Hilsen
Lavang