Medlemsnummer : 29122
Superpoint : 12

Medlemsdato : 19-07-2002
Seneste login : 23-07-2002
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

Jeg er kvinde på 36 år. Gift med tre børn.'
Jeg er født på nørrebro i københavn, men da jeg var
ca.1 år flyttet mine forældre og jeg til Brøndbyøster.
Her vokset jeg op, med idyl og kærlighed. Men var bare ikke som andre børn. Jeg er født med evnen til at få klarsyn og dette medførte jo klart en begrændsning i min vennekreds..
Som voksen startet jeg for 15 år siden som Clairvoyant og har dagligt personlige Sitting's.
Jeg tager ud til folk's private hjem og afholder Spirituelle aftener, til disse aftner er der altid mindst 6 personer til stede. Jeg afhjælper også med fjernelse af dårlige energier.. Dette er hvad jeg har viet mit liv til og for dette er jeg taknemmelig.. Eva