Medlemsnummer : 275752
Superpoint : 0

Medlemsdato : 01-08-2009
Seneste login : 09-08-2009
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

Jeg er en voksen og selvstændig kvinde på 52.
Jeg er lærer.Og forresten også uddannet astrolog også.
Jeg har mange interesser. Hele området for "det alternative" har været en stor del af mit liv, de sidste 25 år og jeg anser mig selv for at vide rigtig meget om netop dette område.
Så er jeg også lidt politisk aktiv. Og er forresten nybegynder i at spille bridge. Og sidst, men bestemt ikke mindst, jeg holder af at gå og "makke" med mit hus, som bestemt godt kan holde mig beskæftiget, for her er mange "underligheder" som jeg må tage mig af.