Medlemsnummer : 269291
Superpoint : 100

Medlemsdato : 23-04-2008
Seneste login : 15-12-2008
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

At beskrive sig selv er nu noget svært noget. Det er jo altid "andre" der ser på en og vurderer hvad de ser. Mange , desværre, vurdere uden at kende en. Til sagen. Jeg er en mand som er ung indvendig , men gammel udvendig. Jeg har indtil nu levet i 84 år. jeg har altid været parat til at prøve noget nyt. Jeg gik på efterløn da jeg var 60 år og 1 dag, og har aldrig fortrudt dette valg. Jeg blev hurtigt angageret i et ældrecenter, og var frillig medarbejder i 22 år. Jeg ledede en skytteafd, som senere bevægede sig over til DART . En dag kom jeg til at tænke på hvor længe var kommet i Centeret, og opdagede at der var gået 22 år. Nu syntes jeg der skulle ske noget nyt. Jeg fik en til at tage over, og begyndte at se mig om , hvad skulle jeg nu. Min kone gennem 58 år og jeg har oplevet meget. Vi har danset Folkedans , og rejst i hele Europa.Dette kunne jeg skrive en lange historie om.Samtidig har vi sunget i kor , ligeledes med rejser. Som man kan se af skriveriet, har jeg svært med at begrænse mig, men nu tvinger jeg mig selv til at stoppe. Jeg håber ikke jeg har skrevet for meget , men jeg har så mange ting at fortælle, om det interessere andre ved jeg ikke.