Medlemsnummer : 191992
Superpoint : 46

Medlemsdato : 30-10-2004
Seneste login : 07-06-2005
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

Arbejder til dagligt det meste af tiden ved computeren ... føles ikke som arbejde, men udelukkende som hobby.

Er stolt Partner i et koncept hvor investering i fast ejendom, software og entertainment indtil videre har givet mig et afkast på mere end 0.5% om dagen over de seneste 22 måneder..

Ved godt at mange vil sige at dette er umuligt. Men åbenhed og gennemsigtighed er en væsentlig del af virksomhedens ansigt udadtil. Og alt kan bekræftes.

Har netop lavet en hjemmeside med noget af det software som virksomheden producerer: http://Uno-Invest.dk

Selv føler jeg at DETTE jeg har let efter som dynamisk selvstændig gennem mere end 20 år. Og det er fantastisk spændende hver dag at møde nye mennsker rundt omkring i verden (vi opererer i 80 lande)

Er der nogen der søger den bedst tænkelige måde at arbejde hjemmefra, ja, da mener jeg at dette koncept er det næstbedste efter brød i skiver ...

Erik