At forbinde en bærbar til en
Fra : Klaus Petersen

Dato : 15-10-01 23:33

Hej NG

Jeg er spritny på NG (har dog allerede opsnappet lidt jargon), så bær
over med mig hvis jeg gør det helt forkert...

Jeg har en mængde, halvstore filer (200 á 3-8 MB), som jeg gerne vil
have overført fra min stationære til en bærbar PC - hvordan gør man det?

Venlig hilsen
Klaus P

Fra : Bille1948

Dato : 16-10-01 06:27

Hej Klaus,

En metode er jo at brænde dem på en CD, og så læse dem ind på den
bærbare, en anden er at lave netværk via kabel, eller udstyre begge med
et netkort, og så overføre dem via dette.

Ole P. Bielefeldt

http://www.kandu.dk/