Ulykkelig kærlighed..skal jeg vælge selvmo~
Fra : michael

Dato : 11-09-01 19:25

Jeg er ulykkelig forelsket i en pige jeg ikke kan få. Jeg er chef i en
mindrer butik hvor vi har et meget godt kammeratskab allesammen, det har
gået godt i mange år uden problemer, indtil for 2 år siden hvor jeg ansatte
en meget sød pige som førstedame, hun var/er meget dygtig til hendes arbejde
og arbejder hårdt hver dag. Hun er en meget frisk pige og er utrolig åben
over for alt og alle. Jeg må nok indrømme at jeg blev forelsket i hende fra
den første dag jeg mødte hende, hun slog bare benene væk under mig... Nå men
tiden gik og vi blev gode venner og kunne snakke om alt. Det skal også lige
nævnes at hun er gift og har 2 børn... så vi snakkede selvfølgelig meget om
hendes familie og hun fortalte at hun ikke var rigtig lykkelig. hun fortalte
også at hun havde haft et forhold til en tidligere chef i ca. 1-1½ år. (jeg
kender manden og han er det dummeste og mest egoistiske person der findes
jeg kender kun en person som har talt positivt om ham..og ja, det er
hende... Vi gik og flirtede lidt hver dag, søde ord, små kærtegn o.s.v. vi
tog ud og spiste sammen, fik en øl, hyggede os sammen (nej ingen sex) Hun
fortalte også at når hun var i byen så flirtede hun med mange fyrer, dansede
tæt, lidt kyssen og ellers ikke mere. På min arbejdes plads har hun også
været sammen med 2 af de ansatte heriblandt min elev på kun 20 år... Ja jeg
ved det godt jeg burde tænke.. sådan en billig tøs vil jeg ikke have noget
med at gøre..men nej... jeg er forelsket. Hun siger hun ikke mere vil have
et fast forhold ved siden af hendes mand. fordi så er der lige pludselig 2
"kærester" et stå til regnskab for og så kan hun ikke feste som hun plejer
når vi bla. har firmafest. Jeg kan bare ikke mere, hun vil ikke ha mig..men
gerne alle mere eller mindre tilfældige personer hun møder, jeg kan ikke
klare at se hun sådan er ligeglad med sig selv, hun er en meget smuk og
sexet pige...det gøre bare så ondt....hvad skal jeg gøre? skal jeg lade
hende gå? skal jeg vente og se tiden an? eller skal jeg gøre det som jeg har
tænkt mig at gøre nemlig at sige mit job op og på den måde komme væk fra
hende.

Jeg elsker hende og tænker på hende hele tiden, hvordan for man smerten
væk..hjælp!...jeg har også tænkt på selvmord da jeg ikke kan klare at hun
"sammen" med så mange, hvad for en pige til at være sådan.

--
Posted from ip229.srnxr2.ras.tele.dk [195.249.241.229]

Fra : Erik G Christensen

Dato : 11-09-01 19:50

michael wrote:

> [...]
> væk..hjælp!...jeg har også tænkt på selvmord da jeg ikke kan klare at hun
> "sammen" med så mange, hvad for en pige til at være sådan.

Søg dig selv, du er i gang med et "deadlook"

Men det bedste råd er nok det der "koster" dig mest, gå direkte på,
så der ingen tvivl er, og spørg, -og du får det svar du frygter

--
Regards Erik G Christensen
Adviser for danish farmers, economy

Fra : Martin Edlich

Dato : 11-09-01 21:03

In article
<77d6c2995e85b7a2d6b10031274a5138.24431@mygate.mailgate.org>,
"michael" <mi_st@hotmail.com> wrote:

> Jeg elsker hende og tænker på hende hele tiden, hvordan for man smerten
> væk..hjælp!...jeg har også tænkt på selvmord da jeg ikke kan klare at hun
> "sammen" med så mange, hvad for en pige til at være sådan.

Det lyder helt ærligt (og undskyld udtrykket) som om du er godt i gang
med at tænke med pikken.

Find en måde at sige hende op på, eller find dig et nyt arbejde selv,
inden du slider dig selv fuldstændigt op.

--
MVH
Martin Edlich, MF

Fra : Benny Andersen

Dato : 11-09-01 23:43

[CUT]

>tiden gik og vi blev gode venner og kunne snakke om alt. Det skal også lige
>nævnes at hun er gift og har 2 børn... så vi snakkede selvfølgelig meget om
>hendes familie og hun fortalte at hun ikke var rigtig lykkelig.

Hvorfor fortalte hun det. Nyder hun opmærksomheden, omkring sig selv.
Ligger der en art kontakt behov fra hendes side, at få dig i rollen
som hemmelig tilbeder?
Du skal ikke finde dig i at blive gjort til fortrolig ven med en som
du er forelsket i.

> [...]
>kender manden og han er det dummeste og mest egoistiske person der findes
>jeg kender kun en person som har talt positivt om ham..og ja, det er
Er hun generelt typen, som mænd tænder på, og ryger dermed ind i
forhold som er lidt for 'seriøse' mht. blot at blive glansbilledet af
en dejlig pige.

> [...]
>tæt, lidt kyssen og ellers ikke mere. På min arbejdes plads har hun også
>været sammen med 2 af de ansatte heriblandt min elev på kun 20 år...
Han er måske ikke så seriøs som dig, og dermed uforpligtende.

> [...]
>"kærester" et stå til regnskab for og så kan hun ikke feste som hun plejer
En mand må også være nok; jeg vil blot dadle hende for ikke at mene
det tilstrækkeligt nok. Hendes 2 børn's livsglæde udspringer af den
harmoni som hun har med sin mand.

> [...]
>sexet pige...det gøre bare så ondt....hvad skal jeg gøre? skal jeg lade
>hende gå? skal jeg vente og se tiden an?

At forelske sig, er en mulighed vi som er lagt ned i os, og ikke altid
til selv at styre. Det er kun menneskeligt. Pålæg hende at respektere
din situation, og undlad selv at omfatte hende med urealistiske
tanker, eller lægge op til noget hvor du risikere at få det dårligt.

>eller skal jeg gøre det som jeg har
>tænkt mig at gøre nemlig at sige mit job op og på den måde komme væk fra
>hende.

Afstand gør det mindre smertefuld. Hvem kan bedst skifte job, dig
eller hende. Drøft det med hende!

>Jeg elsker hende og tænker på hende hele tiden, hvordan for man smerten
>væk..hjælp!...jeg har også tænkt på selvmord da jeg ikke kan klare at hun
>"sammen" med så mange, hvad for en pige til at være sådan.

Who cares?
Håber for dig, at du får snakket med hende.