Sorg ....
Fra : T

Dato : 22-08-01 08:00

Hej !

Min kæreste og jeg gik fra hinnanden for ca. 5 mdr. siden. Jeg har haft det
meget skidt siden. Jeg tænker meget på hende. Jeg elsker hende overalt på
denne jord. Jeg gør alt for hende. Og har hun brug for hjælp er jeg der.

Men nu er det bare sådan at hun har fundet en anden. Det har jeg det meget
skidt med. Jeg føler ikke at jeg kommer ret meget videre. Jeg havde håbet at
vi fandt sammen igen. Vi snakker godt sammen.

Knus T

Fra : Michael Nielsen

Dato : 22-08-01 18:52

Hey du.....

Op med hagen og derudaf..... Find en ny kæreste på nettet, chatten,
kontaktannoncer eller i byen. Det handler om at du får noget andet at tænke
på, og der er ikke noget der hjælper bedre end en ny kæreste du er vild med.

Good luck