Ked af det
Fra : Brian

Dato : 21-08-01 12:46

Jeg er kommet i den ulykkelige sitiuation at jeg må give afkald på min
datter og det er meget hårdt at indse,men jeg er selv p.t meget ked af
alt-ting,da min stedsøn er blevet tvangsfjernet,jeg har så fundet ud af i
mellem-tiden at jeg er gravid og siden han er blevet fjernet skændes vi
meget mere end vi plejer.Er der noger der vil komme med derse meninger om
hvad de synes,når jeg bare lader min datter flytte op til sin biologiske
far?Det skal lige siges at jeg elsker hende mere end noget andet her på
jorden.Jeg føler bare ikke at hun skal udsættes for vrøvl hele tiden.

Fra : soe

Dato : 22-08-01 22:46

Det lyder som om at dit liv har bevæget sig ud i noget være rod. Vi er en
del som læser i denne gruppe som har oplevet de mest forfædelige ting i
livet, netop at miste.
Hvis du kunne beskrive hvordan du er havnet i situationen kunne det dels
hjælpe dig selv ved at formulere dine tanker og os med at deltage med
erfaringer.

venligst
Finn