GAAB 4.0
Fra : Ukendt

Dato : 23-11-11 21:00

Fra : Henrik Jensen

Dato : 24-11-11 08:30

">> Eque <<" <n/a> skrev i en meddelelse
> http://www.tv2nord.dk/artikel/182940:Udland--Kineserne-vil-betale-Saab-ansattes-loen
>

> GAAAB !

Tager jeg helt fejl hvis jeg antager at du ikke er så begejstret for Saab?
Virker som om du bruger al din energi på at finde noget negativt om Saab.

Henrik

Fra : J.K.Arning

Dato : 24-11-11 08:59

On 2011-11-24 07:29:58 +0000, Henrik Jensen said:

> [...]

> Virker som om du bruger al din energi på at finde noget negativt om Saab.

Ja for nogle mennesker ville det åbenbart være en god start på dagen
hvis en firma går ned og de ansatte bliver arbejdsløse.

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 24-11-11 11:02

J.K.Arning <jesper.arning@gmail.com> wrote in

> Ja for nogle mennesker ville det åbenbart være en god start på dagen
> hvis en firma går ned og de ansatte bliver arbejdsløse.

kan anbefale at kigge efter "kill" eller "plonk" funktion i din news-reader

Fra : Leif Neland

Dato : 25-11-11 00:38

Den 24-11-2011 08:29, Henrik Jensen skrev:
> ">> Eque<<"<n/a> skrev i en meddelelse

> Tager jeg helt fejl hvis jeg antager at du ikke er så begejstret for Saab?
> Virker som om du bruger al din energi på at finde noget negativt om Saab.

Hans barndomskæreste stak af med en saab-forhandler.

Det er ihvertfald min teori, og den er ikke blevet modsagt af egue.

Leif

Fra : Hanzen

Dato : 25-11-11 08:30

> [...]

>Virker som om du bruger al din energi på at finde noget negativt om Saab.

Misundelse.
Konen krævede en Berlingo

-- --
hilzen
Hanzen
SAAB 9.3 Tuuuuuuuuuuuuurbo

Fra : Ole Sørensen

Dato : 25-11-11 10:30

> Misundelse.
> Konen krævede en Berlingo

Du læser ikke ret meget med i denne gruppe, gør du? :)

mvh

Ole