Fejl på Hjemmegruppr
Fra : Keld Mortensen

Dato : 23-11-11 11:23

Har tidligere haft Hjemmegruppe mellem 2 computere, men det blev
nedlagt de den ene pc "gik død" Nu vil jeg oprette et ned en ny pc, men
får fejlmeddellelser som ses her:
Enten kører tjenesten PNRPsvc eller P2pimsvc ikke
Senere kommer meddelelsen:
Tjenesten Gruppering af peer-netværk kører ikke

Er der nogen i gruppen, som kan pege på en løsning?

Mort1s1

Fra : Cykelsmeden

Dato : 23-11-11 12:38

Den 23-11-2011 11:22, Keld Mortensen skrev:
> [...]
> Senere kommer meddelelsen:
> Tjenesten Gruppering af peer-netværk kører ikke
>
> Er der nogen i gruppen, som kan pege på en løsning?

en af de tjenester som er en betingelse for hjemmegruppe er IPV6, som
mange gerne slår fra. Kunne være en mulighed.

//finn